Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #101
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ik zag net op attractionsdirect Duitsland dat de explorer tickets met €10,- p.p. Korting verkocht worden. Dus normaal €299 en nu €289 p.p voor 14 dagen onbeperkt toegang tot de 3 parken van Universal Studio’s. Wij gaan voor deze mooie aanbieding!

  2. Top | #102
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Kijk dat is niet gek! Krijg je vast geen spijt van echt super als je gewoon even nog een paar uurtjes in de avond kan gaan Of bijvoorbeeld bij "slecht" weer hup gewoon de gok wagen anders zie je wel weer!

  3. Top | #103
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    We hebben ze gekocht. Het zijn wel e-tickets die we daar moeten inwisselen. Maar idd, ik denk een goede keus, ik kan me nog herinneren dat we de vorige keer heel moe waren van 1 dag 2 parken. Dus dan kan je ook alleen savonds gaan ofzo...En dan goed onthouden waar we geparkeerd staan zodat we niet 1 uur moeten zoeken naar de auto hahaha

  4. Top | #104
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Tip, met google maps (download de kaarten voor offline als je geen sim hebt) kan je je PARKEER locatie opslaan. Kwestie van even op het blauwe bolletje (je positie) drukken en je kan die dan weer oproepen. Zo weet je altijd precies waar je staat

  5. Top | #105
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Tip, met google maps (download de kaarten voor offline als je geen sim hebt) kan je je PARKEER locatie opslaan. Kwestie van even op het blauwe bolletje (je positie) drukken en je kan die dan weer oproepen. Zo weet je altijd precies waar je staat
    Oh! Gebruik altijd Google Maps, ook hier in NL, maar nooit geweten dat deze mogelijkheid er is haha! In Florida maak ik altijd een foto van de parkeerplek, maar dit is wel zo handig natuurlijk.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ja dat kan ook natuurlijk En werkt ook beter in de garage maar zeker als je wel is ergens op straat de auto neerzet is het handig

  7. Top | #107
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Tip, met google maps (download de kaarten voor offline als je geen sim hebt) kan je je PARKEER locatie opslaan. Kwestie van even op het blauwe bolletje (je positie) drukken en je kan die dan weer oproepen. Zo weet je altijd precies waar je staat
    Geweldig! Super tip hahaha.

  8. Top | #108
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ik zou in de garage van Universal toch gewoon die foto maken zodat je weet of je op Kingkong of Jurassic staat. Google Maps weet wel veel maar niet op welke verdieping je staat
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #109
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Op de iPhone slaat maps automatisch je parkeer locatie op (mits ingesteld) als je iPhone verbinding met Bluetooth of CarPlay met je auto onderbroken wordt.

    Zie hier hoe je dit in kunt stellen: https://support.apple.com/nl-nl/HT207227

    Hierna kun je in maps gelijk een foto en/of notitie toevoegen aan je locatie als je parkeert en eventueel gps locatie iets aanpassen.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 28-02-19 om 21:42.
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #110
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Bedankt voor de tips. Ik had idd geen foto gemaakt die keer terwijl ik dat meestal wel doe. Ik had goed onthouden dat we idd op kong stonden maar wist ik veel dat dat 5 (ofzo) verdiepingen was haha. We hebben alle verdiepingen doorlopen...was geen pretje in die hitte terwijl we al zo moe waren. En zoek dan maar een zilvergrijze huur auto. Ach die fout maak je 1 x



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •