Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #81

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ik heb zojuist 4 Universal Explorer (3 parks voor 14 dagen) Tickets gekocht bij Touracti voor 2019. De prijzen voor 2019 zijn hetzelfde als 2018 (279 voor volwassenen).
    Kleine tip. Momenteel hebben ze een kortingscode (even via chat vragen, want plakken lukt niet ivm een apestaartje) van 5 euro (minimale besteding van 50 euro). De zuinige Hollander in mij, heeft gewoon 4 losse bestellingen gedaan, waardoor ik dus uiteindelijk 20 euro korting heb gekregen . Overigens netjes gevraagd aan hun Service desk via chat. Netjes binnen een half uur, alle vouchers binnen.

    Zo, die zijn ook weer in de pocket.
    2014: Florida
    2016: Westkust (CA - NV - UT - AR)
    2017: Florida + NY
    2018: Midwest (CO - WY - MO - NV - UT)

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Haha dat had wel een idee geweest ja had ze hier in 1x besteld en dus 1x korting. Tip voor de volgende keer dus

  3. Top | #83
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Zojuist bij Undercover Tourist de laatste aanbieding voor Universal 2 * 2 dagen Base Tickets + 2 dagen gratis entree, gekocht.
    Voor € 368 (au het blijft een hoop geld) er zitten wel restricties aan. 26-31 december zijn blocked days.
    Maar omdat we 18 december al gaan en de we eigenlijk toch maar 2 dagen/ base wilde gaan, biedt dit 2 extra middagdn of avonden voort zelfde geld. Tickets moeten sowieso binnen 7 dagen gebruikt worden.. En we hebben ook tickets for DC en Seaworld.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Surseance van betaling voor Touracti staat op hun site:
    Unfortunately, Touracti had to temporary stop all online selling activities and has filed for formal suspension of payments. Since its launch in 2015, Touracti has been growing rapidly and almost reached profitability. Due to fast growth and seasonal fluctuations in the travel markets, payments to our suppliers were delayed. We are actively looking for investors/partners to find a solution for a future of the company.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  5. Top | #85
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Wij gaan volgend jaar zomer opnieuw naar Orlando. We hebben de vorige keer de onbeperkte pas van Seaworld/Aquatica/Bush Gardens gehad, die parken hebben we dus al eens gezien.
    Disney Parijs hebben we ook recent gezien, dus die valt ook af.
    Tijd voor iets nieuws.

    We willen dus wel een nieuw pretpark zien + een waterpark is een must. Omdat we maar 8 volle dagen hebben en we niet alleen maar pretparken willen doen, maar ook nog andere dingen zien/doen in Orlando + dagje kunnen niksen, denk ik dat losse entrees voor ons nu het beste uitkomt én financieel voordeliger is.
    Ik ben dus aan het kijken wat losse dagtickets kosten van de verschillende (water-)pretparken.

    Als ik op deze link kijk:
    https://disneyworld.disney.go.com/en_CA ... eme-parks/
    Hieruit maak ik op dat ik naar eigen keuze bijv. 1 dag naar 1 park kan gaan en dat een dagticket in augustus dan $ 114,= p.p.kost.
    Voor de waterparken van Disney lijkt er ook geen prijsverschil te zijn, en te kiezen welk park dan ook is de dagentree $ 65,= p.p.

    De dagtickets voor Universal zijn volgens mij nog niet bekend, maar zal ongeveer $ 122,= zijn schat ik zo in.
    En voor Volvano Bay dan $ 85,= p.p.
    https://www.universalorlando.com/web...ets/index.html

    En ik schat in dat we voor 1 of 2 pretparken willen gaan en 1 waterpark. En dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Universal en een Disney Park (met de meeste achtbanen) en een waterpark (maakt mij niet zoveel uit welke eigenlijk).


    Als er interessante combi’s zijn van pretparken-waterparken houd ik me aanbevolen.
    De enige combi die ik nu vind is 14-dgse pas Universal/Volcano Bay voor dik € 320,= p.p. Al met al vind ik dat nog wel veel geld. En vraag ik me af of we dat er wel uithalen, moeten we wel heel vaak gaan, terwijl ik andere dingen en een ander park ontdekken ook leuk vind.

    Vaak zie ik prijzen van 1 dag tussen 2 parken kunnen hoppen maar dat wil ik dus helemaal niet. Wij willen gewoon 1 park op 1 dag doen.

    Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? Tips voor interessante deals?

  6. Top | #86
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Je schrijft 'volgend jaar zomer'. Je gaat dus in 2020? Reken dan een stuk meer voor Disney als Star Wars Land is geopend..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    En ik schat in dat we voor 1 of 2 pretparken willen gaan en 1 waterpark. En dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Universal en een Disney Park (met de meeste achtbanen) en een waterpark (maakt mij niet zoveel uit welke eigenlijk).

    • Magic Kingdom heeft de meeste achtbanen (5). Maar de meeste ervan ken je van Disneyland Parijs, hoewel ze wel wat verschillen in uitwerking.
    • Hollywood Studios heeft ook vergelijkbare achtbanen met de Studios in Parijs (2).
    • Animal Kingdom heeft er 3 waarvan er 2 identieke banen zijn. Maar Expedition Everest is wel erg mooi en Avatar/Pandora mag je eigenlijk ook niet missen.
    • Epcot krijgt in 2021 pas een achtbaan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #87
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ja sorry, ik leef nog in het vorige jaar hahaha.
    Maar we gaan dus DIT jaar, begin augustus zitten we in Orlando.

    Heb nog niet de sites uitgespit qua attracties hoor, maar in Epcot zijn dus helemaal geen achtbanen? Dan valt die al af.
    Mijn kids vonden Bush Gardens geweldig, de achtbanen vonden ze wel vet daar. En de Mantra in Seaworld ook, maar BG vonden ze leuker. Zij willen eigenlijk gewoon wel terug, maar wij ouders vinden toch wel dat er nieuwe parken geprobeerd moeten worden. De kans is immers erg groot dat we er niet meer terugkomen. Dit jaar ook lang getwijfeld tussen Azië en USA, en nog dan nog een keer voor een combi met Oost-Amerika, NY en Florida te doen. Maar de volgende keer wordt het nagenoeg zeker een ander deel van Amerika of een geheel ander land / Azië.


    Universal Studio’s en Island of Adventure hebben wel achtbanen toch?
    En Animal Kingdom ook maar 3 of eigenlijk dus maar 2 verschillende achtbanen? Dat valt me dan nog best tegen voor dé pretparken staat.

  8. Top | #88
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Universal Studios Orlando heeft er 4: https://rcdb.com/4736.htm
    Universal Islands of Adventure heeft er 3: https://rcdb.com/4734.htm

    In Orlando staan er niet zoveel achtbanen. Men doet daar veel meer met simulators etc. Als je écht veel achtbanen wil doen dan is een vakantie aan de Noordoost kust aan te raden.
    Je moet dan wel een rondreis maken. Zie http://www.coast2coaster.eu/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #89
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    En Animal Kingdom ook maar 3 of eigenlijk dus maar 2 verschillende achtbanen? Dat valt me dan nog best tegen voor dé pretparken staat.
    Voor achtbanen en thrill rides moet je niet naar Disney. Het zijn themaparken die ontzettend mooi gemaakt zijn (vooral Animal Kingdom) met mooie attracties en shows. Al vind je in Animal Kingdom een klein pretpark gedeelte. Ze hebben daar een soort kermis nagemaakt waar natuurlijk een heel verhaal achter zit: http://allears.net/2009/08/02/cheste...ers-dino-rama/
    Dus zoek je pretparken en ga je
    voor de achtbanen? Dan adviseer ik om WDW over te slaan.

  10. Top | #90
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    De kinderen hebben niets te klagen hoor. Op onze rondreis staat ook nog in de planning om naar Hershey park te gaan. Achtbanen zat daar
    Nog tips voor goedkope tickets voor dat park? Op de website zie ik nu $ 68,95 voor een dagkaart. Kan dat goedkoper ?

    Zijn er behalve attractionticketdirect.de (of de andere versies) en Undercover Tourist nog andere websites waar je aanbiedingen voor Disney of Universal passen kunt vinden?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •