Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

1. Top | #81

Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

Ik heb zojuist 4 Universal Explorer (3 parks voor 14 dagen) Tickets gekocht bij Touracti voor 2019. De prijzen voor 2019 zijn hetzelfde als 2018 (279 voor volwassenen).
    Kleine tip. Momenteel hebben ze een kortingscode (even via chat vragen, want plakken lukt niet ivm een apestaartje) van 5 euro (minimale besteding van 50 euro). De zuinige Hollander in mij, heeft gewoon 4 losse bestellingen gedaan, waardoor ik dus uiteindelijk 20 euro korting heb gekregen . Overigens netjes gevraagd aan hun Service desk via chat. Netjes binnen een half uur, alle vouchers binnen.

Zo, die zijn ook weer in de pocket.
    2014: Florida
    2016: Westkust (CA - NV - UT - AR)
    2017: Florida + NY
    2018: Midwest (CO - WY - MO - NV - UT)

2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012

Haha dat had wel een idee geweest ja had ze hier in 1x besteld en dus 1x korting. Tip voor de volgende keer dus

3. Top | #83
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Zojuist bij Undercover Tourist de laatste aanbieding voor Universal 2 * 2 dagen Base Tickets + 2 dagen gratis entree, gekocht.
    Voor € 368 (au het blijft een hoop geld) er zitten wel restricties aan. 26-31 december zijn blocked days.
    Maar omdat we 18 december al gaan en de we eigenlijk toch maar 2 dagen/ base wilde gaan, biedt dit 2 extra middagdn of avonden voort zelfde geld. Tickets moeten sowieso binnen 7 dagen gebruikt worden.. En we hebben ook tickets for DC en Seaworld.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com
    2016 kissimmee 2017 Davenport
    2018https://xmas2018inflorida.blogspot.com

4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012

Surseance van betaling voor Touracti staat op hun site:
    Unfortunately, Touracti had to temporary stop all online selling activities and has filed for formal suspension of payments. Since its launch in 2015, Touracti has been growing rapidly and almost reached profitability. Due to fast growth and seasonal fluctuations in the travel markets, payments to our suppliers were delayed. We are actively looking for investors/partners to find a solution for a future of the company.
    groetjes Jimmy

Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017 en we mogen weer in juli 2018!

Forum Rechten