2018, maar het voelt alweer als langer geleden haha Denk niet dat je je er al te druk om moet maken hoor maar is toch wel even handig te kijken/bellen voordat je vertrekt uit een park
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dank je, had m inmiddels gevonden haha....maar las ook dat je het in de app kon zien of hij vol zat. Dat moet ik dan nog even opzoeken. Was je er in 2017 of in 2018? Ik heb ook de crowd kalender er bij gepakt en doordeweeks geeft hij groene vinkjes aan, hopelijk valt t mee.
2018, maar het voelt alweer als langer geleden haha Denk niet dat je je er al te druk om moet maken hoor maar is toch wel even handig te kijken/bellen voordat je vertrekt uit een park
Hoi allemaal, ik lees even mee! Iemand al eens gehoord van thebestoforlando.com? Daar heb je de tickets ook goedkoop alleen ik vraag me af of de site wel ok is. Het is nou eenmaal een bak geld die je uitgeeft... Hopelijk heeft er iemand ervaring???
Weet iemand waar je het goedkoopste tickets kan kopen voor
Universal Studio’s? We zijn met z’n vijven en maar 1 dag in de buurt.. loopt flink op als je ook nog express tickets erbij neemt
Tickets voor één dag zijn eigenlijk nooit in de aanbieding. Wij zijn vorig jaar ook één dag geweest en ik heb ze gewoon online bij Universal gekocht.
Best een duur dagje…
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025