Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Tickets Universal Studios Orlando

    Hoi Allemaal,

    Heeft iemand al eens tickets besteld op de officiele universal site?

    https://www.universalorlando.com/The...Admission.aspx

    Hier heb je een flex ticket voor 370 dollar p.p. 14 dagen onbeperkt toegang tot universal, seaworld, wet n wil en aquatica.
    Ik zie deze tickets niet op attractionticketsdirect btw.

    Grtjes.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Flex tickets zijn bij de meeste verkopers verkrijgbaar. Bij Undercovertourist zijn deze tickets ook rond de 370 dollar.
    De verzendkosten kunnen wel eens schelen waardoor het interessant kan zijn om juist niet bij Universal zelf te bestellen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Klopt. Alleen de meeste aanbieders hebben dan geen of maar 1 waterpark erbij plus Busch Gardens.
    Ik wil Busch Gardens skippen. Vond dit park niet zo geweldig.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Wij hebben in januari twee jaarpassen besteld via de officiele universal site, en in februari opgehaald bij een kiosk aan de ingang.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Wij zijn ook naar deze tickets aan het kijken.
    Maar soms vind ik de beschrijving zo onduidelijk. (zie vetgedrukt rood).

    Als ik het goed lees heb ik 14 dagen onbeperkt toegang tot alle parken. En telt elke dag voor een dagticket.
    Als ik meer parken per dag bezoek telt dat maar voor 1 dag.

    Twee andere kennissen lazen het als per park, per dag, telt voor 1 dag.
    Dus 2 verschillende parken, is 2 dagen van je limiet af.

    Wie heeft er ervaring mee en helpt ons uit de brand?

    (tevens ga ik er van uit dat straks Wet’n Wild er af valt, en daar Vulcano Bay voor in de plaats zal komen).


    The Orlando FlexTicket entitles one (1) guest admission to Universal Studios Florida® theme park, Universal's Islands of Adventure® theme park, select live entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk"), Wet 'n Wild® Orlando water park, SeaWorld® Orlando Adventure Park, Busch Gardens® Tampa Bay, and Aquatica™, SeaWorld's water park, on all calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any park or CityWalk portion of the ticket is used. This ticket allows the guest to visit all parks on the same day. Visiting one or more parks on the same day is considered a single day's use of the ticket. To receive the full fourteen (14) consecutive calendar days of admission, the ticket must be used on OR before December 18, 2016. TICKET EXPIRES IN FULL DECEMBER 31, 2016. Unused days shall be forfeited. Guests utilizing self-parking pay a parking fee only once per day with the presentation of that day's paid parking receipt and valid ticket, regardless of how many parks are visited in one day.
    Does not include admission to AMC® Universal Cineplex 20 with IMAX®, the Blue Man Group show, or Hollywood Drive-in Golf™.
    Admission is valid for the entire length of your stay (up to fourteen [14] consecutive calendar days).
    Unlimited FREE bus transportation to Busch Gardens Tampa Bay on the Busch Gardens Shuttle Express, which has scheduled departures from SeaWorld Orlando and various locations in the Orlando area.
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Volgens mij kun je gewoon 14 dagen lang elke dag alle parken bezoeken als je dit wil. Dus als je op 1 dag 3 parken bezoekt heb je nog 13 dagen over. Het ticket is gewoon vanaf de eerste dag 14 dagen geldig met onbeperkt toegang tot alle parken.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Er staat: Het bezoeken van 1 of meer parken per dag wordt beschouwd als 1 dag gebruik van de ticket. Dus wat Disneykids schrijft klopt helemaal.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Top, dacht ik ook, maar op een andere site stond het ook een beetje raar, vandaar dat we in de war waren.

    Dank weer voor het antwoord!
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  9. Top | #9
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Attraction tickets direct. de heeft goede aanbiedingen voor Universal onbeperkt 2 weken. Evt. met Wet 'n Wild erbij. Op dit moment krijg je ook gratis tickets voor het Orlando Eye erbij. De tickets kosten € 177 en € 192 voor volwassenen.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Tickets rechtstreeks bij Universal

    Net nog een leuke aanbieding gezien, echter ik kom helaas niet verder, iemand een idee, de kaart kost 126 pond, wellicht niet voor ons, maar ik kom helaas niet verder

    http://www.thomson.co.uk/destination...-Ticket-989322
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •