Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    na lang twijfelen, zoeken en overwegen, gaan we deze zomer toch weer richting Florida! Bloed kruipt duidelijk waar het niet gaan kan Afgelopen keren zijn we alleen naar de DIsneyparken geweest. Inmiddels zijn onze kinderen bijna 7 en 9 en lijkt het ons leuk om ook een keertje naar Universal toe te gaan. Wie heeft er leuke tips en aanraders voor ons? Waar het beste tickets te krijgen (Disney tickets bestelden we altijd via attraction tickets), wat te bezoeken in dat park met twee jongens van die leeftijd? Alle tips zijn welkom! We denken nu aan een twee dagen pas, wat is dan een acceptabele prijs om rekening mee te houden? Beter hier al bestellen of daar ter plekke?

  2. Top | #112
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Wat ontzettend leuk Amber! Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst naar Universal geweest met onze zoons toen 10 en 12 jaar oud. Omdat wij maar 1 dag hadden hebben we beide parken in 1 dag gedaan. We gingen dan ook voornamelijk voor Harry Potter en wil je ook in de trein tussen beide parken dan moet je een ticket kopen voor beide parken. Park 2 park ticket volgens mij....
    We vonden het ook erg leuk om interactieve toverstokken te kopen en daarmee te “toveren”. Je hebt in bepaalde etalages mogelijkheden om dingen te laten bewegen. Buiten het Harry Potter gedeelte hebben wij niet veel gedaan behalve de Jurassic park rode, die was erg leuk. Onze kinderen zijn nog met zn 2e in de rip ride rocket geweest maar die is vrij heftig, wij durfde daar zelf niet in haha..

    2 jaar geleden hebben wij de tickets bij undercover tourist gekocht, dit jaar bij attractions direct, ik weet niet wie nu de beste deal heeft.

  3. Top | #113
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Klopt als je de Harry Potter trein attractie wil doen heb je een park2park ticket nodig. Wel slim hoor, in beide parken een stukje Harry Potter Toen ik er in oktober was waren ze ook nog flink aan het bouwen dus wie weet wat er weer allemaal bij komt.... Qua tickets eerst even op de site van Universal zelf kijken dan weet je de "normale" prijs. Meestal is de korting voor 'korte' tickets niet heel hoog.

    O en wat denk je van Volcano Bay? Ook een heel erg leuk water park. Hoe lang ga je? Wij hadden voor een redelijk bedrag een 14-dagen ticket (€300 onbeperkt toegang tot alle 3 de parken).

  4. Top | #114
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Er komt een nieuwe achtbaan 13 Juni ‘ Hagrid’s motorbike adventure’ en die ziet er echt super uit! Filmpjes zijn al te bekijken op YouTube...

    Dit jaar gaan wij ook voor het eerst naar Volcano Bay, lijkt me ideaal als we het in het begin van de middag zat zijn in de parken om dan lekker naar het waterpark te gaan.
    Laatst gewijzigd door Mave; 01-05-19 om 11:39.

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Klopt als je de Harry Potter trein attractie wil doen heb je een park2park ticket nodig. Wel slim hoor, in beide parken een stukje Harry Potter Toen ik er in oktober was waren ze ook nog flink aan het bouwen dus wie weet wat er weer allemaal bij komt.... Qua tickets eerst even op de site van Universal zelf kijken dan weet je de "normale" prijs. Meestal is de korting voor 'korte' tickets niet heel hoog.

    O en wat denk je van Volcano Bay? Ook een heel erg leuk water park. Hoe lang ga je? Wij hadden voor een redelijk bedrag een 14-dagen ticket (€300 onbeperkt toegang tot alle 3 de parken).
    Hoi, dat willen wij ook gaan doen via https://www.americanestates.nl/attractietickets.asp
    Zit hier dan de Harry Potter trein ook bij?

  6. Top | #116
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marina2406 Bekijk Berichten
    Hoi, dat willen wij ook gaan doen via https://www.americanestates.nl/attractietickets.asp
    Zit hier dan de Harry Potter trein ook bij?
    Die 14 daagse ticket? Met Volcano Bay? Daar zit ook de trein bij idd.

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2019
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Die 14 daagse ticket? Met Volcano Bay? Daar zit ook de trein bij idd.
    Oké, top, thanks

  8. Top | #118
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Er komt een nieuwe achtbaan 13 Juni ‘ Hagrid’s motorbike adventure’ en die ziet er echt super uit! Filmpjes zijn al te bekijken op YouTube...

    Dit jaar gaan wij ook voor het eerst naar Volcano Bay, lijkt me ideaal als we het in het begin van de middag zat zijn in de parken om dan lekker naar het waterpark te gaan.
    Houd er wel rekening mee dat het park vol KAN zijn. Hebben wij wel 1 of 2 keer meegemaakt (met stralend weer). Voor ons geen probleem we zijn gewoon wat water attracties ingegaan. Ik kan je als tip geven om even het telefoonnummer op te zoeken / te vragen bij de parking. Ze hebben een automatisch "capacity hotline". Voordat je dan het park uit gaat kan je ff bellen dan weet je of het zin heeft het park uit te gaan

  9. Top | #119
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Houd er wel rekening mee dat het park vol KAN zijn. Hebben wij wel 1 of 2 keer meegemaakt (met stralend weer). Voor ons geen probleem we zijn gewoon wat water attracties ingegaan. Ik kan je als tip geven om even het telefoonnummer op te zoeken / te vragen bij de parking. Ze hebben een automatisch "capacity hotline". Voordat je dan het park uit gaat kan je ff bellen dan weet je of het zin heeft het park uit te gaan
    Helemaal niet over nagedacht...stom want mijn buurvrouw heeft t ook een keer meegemaakt al was dat wel vlak na de opening. We zijn er vanaf half augustus als de drukte ietsje minder is...maar toch goed om te checken.

  10. Top | #120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Bij ons was het in sept/okt maar durf niet meer te zeggen of het allicht op een weekend dag was. Anyway hier heb je alvast het telefoonnummer: (407) 817-8317 O en houd er rekening mee dat het best kan zijn dat het waterpark eerder sluit. Was bij ons om 17:00 geloof ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •