Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: JustinDinand

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: JustinDinand

    Hallo, Ik ben Sanne en heb hedenochtend 4 vliegtickets gekocht naar Miami voor de periode 21-07-2017 / 10-08-2017. Dit is de eerste keer dat wij (gezin met 2 kids van 8 en 10) naar Florida gaan. De reis is nog volledig open, dus als iemand leuke suggesties heeft dan hoor ik het heel graag.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: JustinDinand

    Hallo Sanne,

    heb je bewust voor tickets naar Miami gekozen? Waar gaat je voorkeur naar uit? Wil je lekker luieren, zijn pretparken je ding of wil je helemaal los gaan met shoppen?
    In Florida kun je zoveel kanten op. Als je iets meer over je interesses vertelt dan kunnen we je beter op weg helpen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: JustinDinand

    Hallo, bedankt voor je reactie.

    Miami was gewoon goedkoper dan Orlando, vandaar. We willen sowieso:
    - een dag of 4 naar Orlando i.v.m. de pretparken.
    - De keys lijkt mij ook erg leuk om te gaan snorkelen met de kinderen.
    - De everglades om alligators te spotten.

    Verder heb ik eigenlijk geen idee van wat we allemaal willen. Het idee is om alleen in Orlando en Miami een hotel te boeken en verder op de bonnefooi te gaan. Is dat een verstandige keuze?

  4. Top | #4
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Even voorstellen: JustinDinand

    Hotels vooruit boeken is vrijwel altijd goedkoper. Via priceline, hotwire zijn er leuke deals. Je kunt er ook voor kiezen om steeds twee dagen van te voren een hotel te boeken. Er zijn zat hotels en kamers en als je op de bonnefooi wil omdat je dan wat vrijer bent om te bepalen of je ergens wat langer blijft dan is dat handig. Ter plekke een hotel binnen lopen is het minst slim omdat je dan altijd de hoogste prijs betaald. Beter kun je nog in je auto via een app het hotel booking (booking.com of expedia of zo) dan dat je naar binnen loopt en naar de kamer prijzen vraagt.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: JustinDinand

    En villa met eigen zwembad huren in Orlando is ook erg leuk en vaak goedkoper dan een familiekamer in een hotel. Succes verzekerd met kinderen, een eigen zwembad!!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •