Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Hotel gezocht: Tampa

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa?

    Dank je wel allemaal.
    Can't wait...

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker sivec-one's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    25

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa

    Iemand nog tips over hotels regio Clearwater?

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Iemand een goed hotel in de buurt van Bush Gardens voor een paar nachtjes?

  4. Top | #24
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Wij verblijven vanaf morgen 2 nachtjes in Sheraton Suites Tampa Airport Westshore.
    Gewonnen via Priceline.com voor $50 p/n + $10 kosten p/n. Het hotel ligt 6,5 mijl van Buschgardens. Ik zal laten weten hoe het was.
    Dit filmpje staat op youtube:



  5. Top | #25
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Mooie prijs voor mooi hotel.
    Dat is naast de Westshore mall, kun je heel goed shoppen. Ook in de buurt van International Plaza, wat luxer shoppen, eten en vertier.\\/

  6. Top | #26
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    De kamer was precies zoals in het filmpje, alleen in spiegelbeeld. We hadden de keuze uit een king of double queen. We waren met 2 volw. en 1 kind, dus hebben we de double queen genomen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, dus daar kan ik geen mening over geven. Parkeren is gratis en voldoende beschikbaar. Het hotel is gelegen aan interstate 275, en slechts een paar minuten van Tampa int. airport. Op enkele minuten van het Hotel zijn diverse restaurants/fastfoodketens gelegen. Voor de prijs die wij betaald hebben is het zeker een goed hotel. Het (binnen)zwembad is eenvoudig(zonder speelattributen) , maar ,vrij groot en schoon.

  7. Top | #27
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Wij zaten vorig jaar in het Clarion Hotel en conference center. 5 minuten van Bush Gardens. Restaurantjes naast het hotel. Voor een paar nachtjes prima te doen.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Wij hebben voor eind september een nachtje in de QUALITY INN AND SUITES NEAR FAIRGROUNDS/YBOR CITY geboekt voor €61.

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Haha lekker oud topic, even nieuw leven in blazen

    Wij willen graag de eerste nacht na aankomst op Tampa Airport, vlakbij overnachten. Voor een beetje een redelijk motel betaal je ongveeer 80 euro. Ik heb het dan over La Quinta Inn Tampa Bay Airport.
    Is dat een redelijke prijs voor een motel? Ik heb het idee dat het wel goed zit qua prijs. Volgens mij is La Quinta inn een wat beter motel. In vergelijking met Quality inn aan Fowler Av in Tampa. Daar verblijf je voor ongeveer50/60 euro.
    Benieuwd naar jullie mening.
    We hebben ook naar the Godfrey Hotel & Cabanas gekeken. Kost ongeveer 100 euro. Is een gerenoveerd hotel met prachtig uitzicht over de baai. Maar ik vind het zonde om dit hotel te boeken. We zijn van plan om de volgende ochtend meteen naar Sarasota te rijden. Het gaat ons erom dat we na een lange vliegreis gewoon lekker dichtbij het vliegveld ons bedje in kunnen rollen. Motel moet schoon zijn, maar mag wel eenvoudig zijn.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  10. Top | #30
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hotel gezocht: Tampa

    Het allerfijnst vinden wij een hotel OP het vliegveld. Dat is in Tampa het Marriott hotel.
    http://www.marriott.com/hotels/trave...5-54ba596febe2
    Het is waarschijnlijk duurder dan jullie in gedachten hebben, maar je loopt met je bagage gewoon het hotel binnen, zonder airport shuttle of auto die je eerst moet ophalen en je bent meteen in je kamer. Vinden wij ideaal en dit hotel kiezen we dan ook graag. Soms zijn er wel aardige aanbiedingen voor dit hotel. Als je nog een vlucht zou moeten zoeken, kun je bij Expedia een combi te maken met een hotel en betaal je vaak erg weinig voor dit hotel.

    We hebben zelfs eens gehad dat de bagage met een vlieguig later kwam. Op het moment dat dat vliegtuig landde, zijn we gewoon vanuit het hotel naar de bagageband gegaan en hebben hem toen opgehaald.

    Succes met zoeken!
    Laatst gewijzigd door elstars; 31-01-18 om 21:12.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •