Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Hotel gezocht: Tampa

  1. Top | #11
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Gezocht: hotel in Tampa

    Wij hebben gelogeerd in een best western vlakbij bushgarden. In het weekend zat het hele hotel vol met pubers die zaterdag naar busch gardens gingen. Langs het zwembad vrijdag en zaterdagavond was geen stoel meer vrij. In het zwembad kon je geen slag zwemmen. Zondagavond was alles weer weg. Wij zijn die zaterdag ook in busch gardens geweest, was vreselijk druk. Lange rijen. Maandag was alles weer rustig. Dit was in mei 2003.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    15

    Standaard Hotel gezocht: Tampa

    Hallo allemaal,

    Hebben jullie tips voor leuke motels in Tampa. Wij komen in de namiddag aan en de volgende dag vertrekken we weer.

    thanks, Miki

  3. Top | #13
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: tip voor motel Tampa

    Wij zaten onlangs in een Best Western in Tampa langs de 1. Naast het hotel was ook nog een grote supermarkt. Veel succes, volgens mij keuze zat.

    oant sjen,

    Pieter Postma

    :-\" :-\"

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Hotel gezocht: Tampa

    Hoi,

    Ik vertrek 10 september naar Florida samen met mijn vriendin en ga dan landen op het vliegveld van Tampa en wil dan de eerste 2 nachten in Tampa of vlakbijTampa overnachten in een hotel.

    We willen zelf beetje vlakbij de stad ( Tampa downtown ) zitten om dan ook wat van de stad Tampa te zien.De volgende dag willen we naar Bushgardens toe dus als we daar vlakbij zitten is dat ook erg mooi meegenomen.

    kan iemand mij vertellen wat jullie ervaringen zijn geweest omtrent overnachten in de buurt van de stad Tampa zelf?

    groetjes,

    Fabian

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard Re: Hotelervaringen gevraagd voor Tampa

    Hoi Fabian,

    Ik zie dat niemand nog heeft gereageerd op jouw vraag. Ik lees net een hotel-ervaring van la quinta inn near bush gardens die best ok is.

    Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4026

    succes
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    18

    Standaard Verblijf regio Tampa

    Ben volop bezig met het finaliseren van ons reisschema. We vertrekken al over 3 weken, dus het wordt hoog tijd :-o
    Onze laatste stop in Florida zal in de regio van Tampa zijn. We zullen daar 3 nachten blijven vooraleer richting Ohio, richting mijn broer te rijden.

    In Tampa staat enkel een bezoek aan Busch gardens op het programma, verder willen we er vooral verpozen. Nu vraag ik me dus af waar we het best zouden logeren. Het moet binnen de 50 km van Busch Gardens zijn en op een bijzonder plekje.
    Zo'n plekje dat kan vanalles zijn: een prachtig strand, een uniek hotel of een mooi stukje stad.
    Heeft iemand tips voor mij? Ik denk bv dus aan Downtown Tampa, Clearwater, etc..

  7. Top | #17
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa?

    Ik kan alleen oordelen over Clearwater Beach, want dat is de enige plaats in die regio waar ik ben geweest. En ik kan het alleen maar aanbevelen! Het is er prachtig.

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa?

    Kan je Arvilla op Treasure Island aanbevelen.
    Ligt pal op het strand.

    http://www.arvilla.com/

    Knaapje

  9. Top | #19
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa?

    Of een woning met zwembad voor die paar dagen huren in New Port Richey? Vlak bij de Golf van Mexico en alle restaurants en (mega)shops. Ik heb het in 2001 gedaan en heb er genoten. Clearwater Beach ligt een tiental kilometers ten zuiden daarvan, en als je nog verder doorrijdt kom je bij het gezellige John's Pass Village dat ook de moeite waard is. O ja, en je kunt als je dat wilt ook een boot huren in het plaatsje Hudson en lekker uitwaaien op zee.
    Laatst gewijzigd door ekkie50; 28-01-10 om 14:11.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #20
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Verblijf regio Tampa?

    Ik kan je The Sands of Treasure Island aanraden, ligt bijna naast Arvilla wat Knaapje
    aanraadt.
    grt Mineke



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •