Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Hotel gezocht: Tampa

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard Hotel gezocht: Tampa

    Heeft een van jullie toevallig goeie ervaringen met hotels in Tampa? Ik vlieg er 14 december naar toe en ga 18 december weer terug. Ik vlieg veel met KLM/NW en kan voor hun doen redelijk goedkoop verblijven in het Best Western Tampa.....kent iemand dit hotel? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee......Ik wil namelijk niet mijn zuurverdiende frequent flyermiles in een hotel van niks stoppen.

    Bedankt alvast

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Hotel kamer Tampa

    Wij hebben door heel amerika in verschillende hotels geslapen. De Best Western hotels vonden wij altijd goed. Waarschijnlijk zal Best Western in Tampa ook niet slecht zijn

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Helaas was dit Best Western Hotel nou niet echt je van het. Het ontbijt (poging tot voedselverstrekking) was echt te verwaarlozen tot slecht. Het mocht de pret niet drukken want je mocht eten van echte piepschuim bordjes waar nog niet eens een plakje cake op past. Ik zal me maar niet verder uitwijden over deze ervaring.

    De hotelkamers waren verder echt uitgeleefd en wij hadden het pech om een rokerskamer te krijgen (de rest zat vol). Nou, dat hebben we geroken ook....

    Volgende keer sla ik dit Hotel (op de Dale Mabry) dus echt over.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Volgende keer sla ik dit Hotel (op de Dale Mabry) dus echt over.
    Jammer dat het zo tegenviel. Hopelijk heb je toch een goede vakantie gehad.
    Ik ken dit hotel niet dus kan er niets over zeggen.
    Ik vind het wel fijn dat je nu, na de vakantie, ons hebt laten weten hoe het beviel (of eigenlijk niet beviel :wink: )
    Ongetwijfeld kan een ander daar weer zijn/haar voordeel uit halen.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Het was niet echt een vakantie. Het was meer een zakelijke privé reis. Mijn moeder heeft een woning gekocht in Inverness die nog gebouwd moet worden. We waren dus ook de leuke dingen aan het doen zoals het uitzoeken van een keuken, badkamers e.d.......de overnachting in het Best Western was meer gemakszucht omdat we niet 's avonds vanaf Tampa naar Inverness wilde reizen.

    Maar hoe dan ook....mensen, sla aub dit hotel gewoon over. Er zitten meerdere hotels op de Dale Mabry (= lange weg door Tampa), die ook vlakbij het vliegveld liggen. Wij hadden van te voren geboekt maar als ik dit had geweten had ik het niet gedaan en een paar dollars meer uitgegeven voor een goed hotel.

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Brussel,Belgie
    Berichten
    3

    Standaard hotel in tampa

    hi Maarten,

    Probeer eens in de buurt van Ybor city,dat is dicht tegen Tampa downtown.
    Er zijn daar restaurantjes en cafeetjes...ook openbaar vervoer tot in het centrum,als ik me niet vergis.
    Ik heb geen website voor je maar probeer gewoon een op google met "Ybor city" of Tampa hotels.
    Veel geluk,groetjes,San

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard Hotel gezocht: Miami

    Hallo! Wij komen op 7 april om 20.00 ongeveer aan op Tampa Airport. Heeft iemand een tip voor een hotel?? Wij blijven maar 1 nacht, volgende dag is het auto oppikken en wegwezen naar de Key's! :lol:
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    3

    Standaard

    Wij hebben in Tampa de 1e en de laatste nacht geboekt bij:

    Doubletree Airport Hotel Tampa.
    Kost per kamer voor 3 pers. euro 58,10. (bij Jetair)

  9. Top | #9
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Nette prijs. Je had natuurljk ook Priceline kunnen proberen :wink: ! Ik zag dat Sheraton (4 ster) voor $ 75 per nacht gelukt was. En een 3 ster (w.o. Doubletree) zou zeker voor $ 50 moeten lukken. Maar dat is niet veel minder dan dat jij er voor betaalt. Volgende keer misschien aardig om rekening mee te houden 8) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Hotel gezocht: Tampa

    Op de dag van aankomst (18 mei) gaan we waarschijnlijk toch gewoon gelijk door naar Tampa. We komen om 17.35 aan op Orlando. Dan kunnen we redelijk op tijd in Tampa aankomen.

    Iemand hoteltips? We gaan daar naar Busch Gardens. Het is maar voor 1 nacht dus het hoeft allemaal niet superdeluxe..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •