Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Autohuur: websites en deals

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Via wie was er geboekt?
    Er zijn n.l. brokers, die alleen de "netto" huur en minimale verzekeringen bij de verhuurder onderbrengen en de "extra"dekkingen zelf behouden of elders onderbrengen.
    Hopen ze wat extra mee te verdienen.
    Gevolg is dan dat de verhuurder er vanuit gaat dat je een hoog eigen risico hebt en ook een hoog bedrag op je cc blokkeert.
    Krijg je schade zit je mooi in het schip. De verhuurder belast alles op je cc en je moet zelf de schade via de broker terug zien te krijgen. Komt uiteindelijk hopelijk wel goed maar je moet het wel voorschieten aan het eind van de maand.

    Spreek helaas uit eigen ervaring. Mijn zoon had in GB een auto op deze voorwaarden gehuurd en kreeg schade. Kon mooi zo'n EUR 1500 voorschieten totdat de broker uitkeerde. en je begrijpt wel wie uiteindelijk de EUR 1500 op tafel kon leggen.
    Ik huur daarom zelf uitsluiten nog bij een broker die alles bij de verhuurder onderbrengt, bijv. Autoeurope, Expedia of rechtstreeks bij de verhuurder.

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Rechtstreeks bij Budget.

    "Generally, at the time of a U.S. corporate-operated location rental, we'll require a credit card hold of total estimated rental charges plus 25% or $200, whichever is greater. If you're using a debit card at a location that accepts them, upon paying your rental with a Debit Card, Budget will generally request an authorization hold against your account for the estimated charges of the rental but reserves the right in its sole discretion, to request extra value based on certain factors as we deem appropriate. Some exceptions may apply. THESE FUNDS WILL NOT BE AVAILABLE FOR YOUR USE."

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Hoi,

    Bedankt voor jullie reacties, dit is wat er precies staat:

    We want you to enjoy your car hire in the United States of America, however, we noticed you didn’t purchase Damage Refund Insurance with your booking.

    If you have an accident, the car is damaged, stolen, or you lose the keys, you could be liable for an excess under your car hire agreement, which may exceed € 3,000.

    Our damage refund policy is competitively priced and generally cheaper than the policies sold at the rental desk and, offers you:

    Great protection - In the event of damage to or theft of the car and you are required to pay the excess, you will be refunded up to € 3,000
    Peace of mind - If you lose the keys, misfuel the car, or your personal possessions are damaged or stolen, you will be refunded per the appropriate policy limit coverage
    Book Insurance >

    Kind regards,
    The Holiday Autos Team
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  4. Top | #44
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Als ik het goed begrijp is dit dus zo'n broker die de verzekering zelf behoudt.

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Hallo,

    Ik zit hier waarschijnlijk niet echt goed maar vind niet direct een plaats waar ik de vraag wel kan stellen.

    Wij hebben beslist om dit jaar voor de 4de keer naar Florida te gaan maar deze keer gaan we met 6. We zijn al 2 keer met 4 geweest en hebben dan een Dodge Grand caravan of gelijkaardig gereserveerd. We reizen rond en met 4 is dit groot genoeg maar ik denk dat dit met 6 niet zal lukken.
    Iemand ervaring met het huren van een auto voor 6 personen waar je ook nog al de valiezen in kan krijgen?
    Alle tips zijn welkom.
    Bedankt alvast

  6. Top | #46
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Wij hebben vorig jaar een 7 seater passender Van (MVAR) gehuurd via uscarehire.
    Met 6 mensen en 5 grote koffers en een kleine ging dat prima. Beetje passen en meten en niet allemaal achterin maar het ging wel.

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Wij hebben vorig jaar een 7 seater passender Van (MVAR) gehuurd via uscarehire.
    Met 6 mensen en 5 grote koffers en een kleine ging dat prima. Beetje passen en meten en niet allemaal achterin maar het ging wel.
    Interessant om te weten.
    Beetje ambetant is dat ik nu al weet dat we zeker 6 grote valiezen en 4 kleintjes gaan hebben misschien zelfs 6.

    Ik had een 8 seater gezien, waar je 2-3-3 kan zitten dan en dacht misschien dat dit zou lukken als je 2-3-1 zou zitten zodat er genoeg plaats zou zijn voor de valiezen.

  8. Top | #48
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Dat red je in geen enkele personenauto.

  9. Top | #49
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    De derde zit rij gaat nu eenmaal ten koste van de bagageruimte. Maar als je 2-3-1 zit en 2/3 van de 3e zitrij kan wegklappen, heb je wel behoorlijke ruimte. Maar hoeveel ruimte hangt af van het type auto en of de ruimte volstaat van de grootte van je koffers e.d. Dus te veel afhankelijkheden om je nu hier de garantie te kunnen geven dat het gaat passen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •