Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Autohuur: websites en deals

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Autohuur: websites en deals

    Hoi allemaal,
    Ik ben benieuwd wat jullie de site vinden met de beste aanbiedingen voor auto's?
    Zijn er websites die meestal scherpere aanbiedingen hebben dan andere?
    Of kan je bijvoorbeeld zeggen dat in een bepaalde periode een auto goedkoper is om te boeken dan in een andere periode?

    Wat zijn jullie tips?
    Boeken jullie een auto en dan annuleren als er een betere aanbieding is? Of wachten jullie bv tot een bepaalde maand met boeken , omdat dan de prijzen gunstiger zijn?

    Ik ben benieuwd naar jullie ervarinngen!

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker Pipo Chris's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    42

    Standaard Re: websites en deals

    De laatste paar keer gehuurd via autoeurope.nl en usareisen.de Die laatste is een Duitse site maar kun je in het Engels zetten. Veelal zijn Duitse bedrijven goedkoper dan Nederlandse.
    Deze twee sites komen vaak als goedkoopste uit de bus en je auto komt dan altijd van een van de bekende verhuur bedrijven.
    Als je een auto vanuit Europa huurt zitten er altijd de juiste verzekeringen automatisch bij. Dit is verplicht. Hierdoor kun je de vragen bij de balie om extra verzekeringen allemaal afwijzen. Wat ze je ook proberen aan te smeren.
    Heb je in Nederland een ANWB pas, neem die dan mee op vakantie. Hiermee krijg je vaak korting bij hotels en bij pech onderweg helpen ze je ook. Kom je langs een triple A winkel kun je daar met je ANWB pas ook gratis wegenkaarten ophalen.
    Mijn reisverslagen: http://www.reistipsamerika.nl

  3. Top | #3
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: websites en deals

    Wij hebben vorige week een auto gehuurd voor volgend jaar Maart via alamo.co.uk/brits. De engelse pond stond heel laag en dat scheelde ons ongeveer € 150.00 voor 2 weken. Plus dat je dan ook skip the counter kunt doen dus ook geen gedoe aan de balie. Je kunt ook lid worden van de Emelerald club van National. Daar kun je hier info over vinden:

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...light=national

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: websites en deals

    Expedia.nl heeft ook vaak goede prijzen, zeker in combinatie met vlucht en/of hotel.
    Het blijft echter steeds een zoektocht, die van minuut tot minuut andere prijzen kan geven.
    Gewoon als je alles duidelijk hebt een uurtje zoeken
    Laatst gewijzigd door knaapje; 19-10-16 om 17:00.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: websites en deals

    Ik weet dat het inderdaad een zoektocht is en dat maakt het ook wel weet leuk! Altijd leuk om tips en trucs van andere te lezen! Dat van die Duitse sites wist ik dan weer niet.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: websites en deals

    Boek al jaren via "rentalcars.com", bedrijf is gevestigd in Engeland, je kan ook telefonisch contact met ze opnemen, er zijn Nederlands talige medewerkers, voor de volgende vakantie wordt er ook via deze site geboekt.

    Link: http://www.rentalcars.com/nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: websites en deals

    USA reisen.de boeken we al jaren en steeds weer komen ze bij mijn prijsvergelijk als goedkoopste uit de bus.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: websites en deals

    Via hertz (gold member, gratis) en anwb tarief dit is voor ons het goedkoopst (780 euro voor 21 dagen, juli 2017). Nog steeds 100 euro meer dan we dit jaar bij Alamo hebben betaald.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Eergisteren geboekt via Alamo.co.uk, dit scheelde de helft (!!!!) met alamo.com voor dezelfde wagen, zelfde periode. Wij huren in april 2017 gedurende 2 weken een standard SUV voor 424 euro (de extra verzekeringen zitten er nog niet bij weliswaar).

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: websites en deals

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •