Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Hurricane Matthew

  1. Top | #21
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Wij kregen gistermorgen te horen dat onze vlucht van vandaag ( vrijdag ) geannuleerd was. We zijn rebooked naar de vlucht van zaterdagavond en kunnen tot die tijd gewoon in onze villa op Sandy Ridge verblijven en dat is wel zo lekker.

    Natuurlijk wel even mn autohuur met 1 dag verlengd, en dat was een makkie middels de App van National.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Wij zitten in ons huis in the Providence in Davenport, nagenoeg geen last gehad en lijkt de problemen Voorbij tevzijn.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Maar Sebring heeft, tot nu toe en voor zover ik weet, het redelijk doorstaan.
    Gisteren mijn zwager gesproken. Er was niet eens zo idioot veel regen en de wind was niet eens een storm. Sebring zat, m.a.w. ver genoeg van het oog van de orkaan weg. Nul schade in elk geval. Ik heb in 2008 Fay uitgezeten en dat was, voor Sebring dan, heel wat heftiger.

    Orlando ligt wat noordelijker en (gemiddeld) iets verder uit het centrum van het schiereiland, dus zal Matthew daar wel wat meer geweest zijn. Maar Disney en de communities eromheen, waar meerdere Forummers een huis hebben, zit dan weer aan de zuidwest-kant, dus de veilige kant.

    Dat ligt natuurlijk wel anders voor de oostkust. Bij mijn weten heeft niemand op dit forum naar een huis staan.

  4. Top | #24
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    vanmorgen bericht gehad van onze huurders en managers geen schade. dus alles kan weer naar buiten.

  5. Top | #25
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Vrijdagmiddag was het erg rustig in Orlando. Geen regen meer en weinig wind. Wel echt alles dicht :malls, disney en restaurants. Zaterdagmiddag van Sanford vertrokken. Rentalcars hadden nog geen stroom. Vliegveld zelf wel. Een auto kon je zonder kosten gewoon een dag later dan gepland inleveren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •