Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 25

Onderwerp: Hurricane Matthew

  1. Top | #11
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Wij volgen het nieuws hier ook .
    we vliegen over twee weken naar Orlando, wij hebben er verder nog niet over nagedacht of het gevolgen heeft voor onze planning
    Mocht dat zo zijn, dan zien we daar wel wat we wel en niet kunnen doen.
    Vind dat ook niet van belang om daar nu al over na te denken.



    ik wil iniedergeval de forumleden die er nu zijn maar een ding zeggen

    Stay Safe !!!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Vind het maar eng allemaal... voor iedereen die daar nu zit, maar ook voor alle bewoners van de gebieden, heel veel sterkte!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #13
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Vanmiddag nog vrienden van ons aan de telefoon gehad wonen aan het strand in Vero Beach "on the Island" Zeg maar iedereen die woont langs De A1A moesten over de bruggen naar het binnenland politie was alle communities aan het controleren of iedereen er weg was bruggen werden later op de dag afgesloten, hoop niet dat de hurrican het zelfde aan gaat richten als in 2004 met hurrican Francis :-(

  4. Top | #14
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Mijn ouders vliegen woensdag a.s. naar Tampa, om vervolgens op Treasure Island te vertoeven. Verwacht voor hen geen problemen maar ook wij volgen het nieuws op de voet. Hopelijk laat Matthew ons geliefde Florida (zo) heel (mogelijk)!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #15
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Veel sterkte voor iedereen die ermee te maken heeft. Hopelijk is iedereen veilig en blijft dat zo.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Lijkt mij dat je dit absoluut serieus dient te nemen. Voor de gehele staat is de noodtoestand afgeroepen. Rick Scott is vrijwel continue in beeld op diverse nieuwszenders met waarschuwingen.
    Alle pretparken dicht, luchthavens dicht. Diverse vrienden van mij timmeren alle ramen, garages etc dicht. Mocht je nu in Florida zijn. Volg alles op de voet, kijk eens waar de storm shelters in de buurt zijn. Neem gewoon geen enkel risico !
    'average' florida junk .. : 10 x naar MCO, 1 x NY, 1 x SFO, 1 x LAS etc etc ..
    Mei 2020 mogen we weer ... !!!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Wij zitten momenteel in Davenport en het regent, nog niet hard maar dat gaat echt wel komen vertelde mijn buurman.
    Je denkt lekker naïef natuurlijk, we ga even kijken bij een van de malls nou niet dus bijna alles dicht. Dus maar omgekeerd en terug naar Davenport, duurde alleen wat langer dan verwacht.

  8. Top | #18
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Heel rustig weer in Tampa Bay Area. Communicatie Tuifly laat trouwens te wensen over. Reageren wel vlot op FB prive berichten.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    Ik heb het natuurlijk behoorlijk in de gaten gehouden aangezien we maandag vertrekken en toch nog een huis hopen aan te treffen.
    Maar Sebring heeft, tot nu toe en voor zover ik weet, het redelijk doorstaan.
    Eergisteren nog Nederlanders gesproken die in de buurt wonen maar die hebben toch maar het zekere voor het onzekere genomen en zij gevlucht.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  10. Top | #20
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Hurricane Matthew

    ons huis staat in davenport . tot nu gaat alles nog goed wel alles rond de pool naar binnen gezet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •