Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Wanneer tickets kopen?

  1. Top | #1
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Wanneer tickets kopen?

    Er is al veel ( heel veel &#128522 geplaatst over tickets voor de parken dat ik het heel lastig vind om het goede antwoord te vinden, dus stel ik de vraag maar even zo.
    Als het goed is gaan wij in april 2017 weer naar Orlando, meestal koop ik een flexticket voor 14 dagen voor Seaworld, Aquatica en BG. Zou het verstandig zijn om deze tickets nog in 2016 aan te schaffen? Zo ja, wat is de meest veilige site met goede aanbiedingen? Uiteraard lees ik wel waar sommigen kopen maar welke heeft echte goede deals en is betrouwbaar.
    Ook zag ik her en der een 14 dagen combi met Disney, alle parken, wie heeft deze ook wel eens aangeschaft of heeft advies hierover?

    thanks Meisje

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Over dit onderwerp is erg veel te vinden op dit forum. Zelf maken wij al jaren gebruik van de site http://www.attractionticketsdirect.de/
    Betrouwbaar, snel en beste prijzen.
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Ik ben het met mads2010 eens. Ook http://www.attractionticketsdirect.ie/ kan je bekijken. Ik heb 2x eerder hier tickets gekocht. Vak komt krijg je er wat gratis bij. Zo hadden wij de eerste keer gratis legoland en de tweede keer gratis tickets voor de Orlando eye. Gewoon even wachten tot er wat voorbij komt wat je aanspreekt ( het wisselt om de zoveel weken wat je krijgt) en dan boeken.

  4. Top | #4
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Ja daar hebben jullie gelijk in maar er staat zoveel... Daarom vraag ik het gericht. Dank in ieder geval!

    En stel ik zie een mooie aanbieding, zijn de kaarten dan in April nog te gebruiken? Wat is de maximale tijd hiervoor?

  5. Top | #5
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Als je kaarten bij hun besteld , kan je ze dan uitprinten of sturen ze ze op.

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Je koopt kaarten voor 2016 of 2017. De kaarten voor 2016 zijn niet te gebruiken in 2017 (volgens ATD)

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    je krijgt ze opgestuurd in een mapje

  8. Top | #8
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Aanbiedingen voor tickets voor parken zijn er zelden, wel kunnen de prijzen in 2017 omhoog gaan. Je kan de tickets voor 2017 het best in 2016 bestellen.
    De keuze voor tickets is afhankelijk voor het aantal dagen dat je wilt doorbrengen in de parken en de keuze van parken. Wij nemen altijd meerdaagse tickets omdat we geen zin hebben om hele dagen in de parken door te brengen en dus vaak maar een x-aantal uren gaan.
    Vergeet niet dat je ook rekening moet houden met parkeerkosten, dit kan aardig oplopen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    De prijzen worden meestal begin februari verhoogd.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Wanneer tickets kopen?

    Je kunt ook eens kijken op de site van Seaworld/Busch Gardens .

    Ook is het misschien een idee om te gaan voor een 1- of 2 Year Annual Pass ? Deze kost bv op dit moment $252 en heb je 1 jaar +3 maanden onbeperkt toegang tot Seaworld, Busch Gardens en Aquatica. Hier zit het parkeren bij inbegrepen, en krijg je een flinke korting op Preferred Parking. Die $252 lijkt een hoop geld maar als je vergelijkt met hun aanbieding voor de losse 3-parken ticket die kost alleen al $119 en kun je maar 3x gebruik van maken.

    Een andere mooie optie is de Unlimited Visits & Parking : Voor $149 heb je onbeperkt toegang en parkeren gedurende 14 opeenvolgende dagen bij SeaWorld Orlando, Aquatica en Busch Gardens Tampa Bay.

    Keuze genoeg lijkt mij zo, zie voor meer info : https://seaworldparks.com/en/seaworl...e?from=Top_Nav

    Zelf heb ik 2 jaar geleden de 2-Year Annual PAss voor Seaworld, Busch Gardens en Aquatica gekocht voor $180 ( was een aanbieding aan de kassa bij Seaworld ) en kreeg daar ook 3 maanden extra bij. Heb daar inmiddels 4 Orlandotrips gebruik van kunnen maken, dus uiteindelijk echt heel goedkoop

    Heel veel succes met het kiezen !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    JEn stel ik zie een mooie aanbieding, zijn de kaarten dan in April nog te gebruiken? Wat is de maximale tijd hiervoor?
    Als het goed is ( en dat is het ook ) staat dat er er altijd bij vermeld en daar moet dus wel even goed op letten
    Laatst gewijzigd door PENPE; 13-10-16 om 00:05. Reden: Als ik het doe, dan doe ik het ook goed....
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •