Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Aanbiedingen hotels

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Aanbiedingen hotels

    Wij gaan volgend jaar voor de 3de keer naar Florida en nu willen we als we landen in Miami hier een overnachting nemen.
    We hebben nog even de tijd dus ik ben benieuwd hoe andere hier zorgen dat ze een goed hotel voor een leuke prijs hebben.
    Zijn er bijvoorbeeld sites waar je je op in kunt schrijven zodat je een aanbieding in je mail krijgt mocht die er zijn?
    Dezelfde vraag heb ik eigenlijk voor het huren van een auto....
    Ik weet dat je op verschillende sites kan kijken en dat je dat zelf in de gaten kan houden maar ik ben eigenlijk benieuwd of er een sort skyscanner is voor het huren van hotels of auto's.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    Er zijn veel, heel veel sites waar je kan kijken.
    Ik zelf kijk en boek vaak (niet altijd) bij hotels.com.
    Als je daar een account aanmaakt en je hotels boekt dan krijg je na 10 overnachtingen er 1 gratis.
    D.w.z. dat je dan het gemiddelde van de 10 voorgaande overnachtingen kan inzetten voor je 11de overnachting.
    Je hoeft dus niet 10 maal in hetzelfde hotel te verblijven.

    Ik heb de laatste jaren nogal veel gereisd en daarom reeds 18 maal een gratis overnachting gehad.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    18 gratis overnachtingen! Dat is niet mis! ik ben bang dat voor ik 1 gratis overnachting heb we een aantal jaar verder zijn
    Ik lees soms dat mensen een aanbieding ergens hebben geboekt en ik ben dan benieuwd of dit echt door zelf zoeken komt of dat je net als bij een skyscanner een zoekopdracht ergens kan aanmaken en dan bv een mail krijgt als de er bv een prijswijziging is voor jouw data.
    Ook voor het zoeken van een auto lijkt me dit ideaal....
    Misschien bestaat het wel helemaal niet, dat kan ntuurlijk ook!

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    Voor een hotel kan je altijd zoeken oo trivago.nl is een verzamelsite van alle grote hotel aanbieders

  5. Top | #5
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    wij gebruikten ook veel priceline of hotwire.... is een beetje meer gokken, maar altijd al heel mooie hotels mee gehad.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    Is priceline of hotwire ook te doen met kinderen? Ik ben daarvtoch altijd een beetje huiverig voor.... het is natuurlijk maar voor 1 nacht

  7. Top | #7
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    de hotels dat wij hadden, waren altijd kamers met twee queen bedden, tv en keukentje. Dus als het niet erg is kunnen ze op de kamer mee slapen ( mits het hotel het toelaat). Bij priceline bied je altijd per kamer. dus als je twee kamers wil, moet je dit wel op voorhand aangeven. Meestal zaten wij rond de 40-50 euro per kamer per nacht. (Hebben ook al suite gehad voor 30 :-D ). Kleine tip die ik ooit gekregen heb: wordt overal lid van hotels ( starwood preferred guest, double tree,etc...) dit is gratis. En als je een kamer boekt (bvb via trivago of booking.com) kun je altijd erna een mailtje sturen met je klantennummer en vragen of ze dit kunnen aanpassen en terplaatse altijd vragen of er geen upgrade mogelijk is. Starwood preferred guests (SPG) heeft bijvoorbeeld aparte verdiepingen voor alleen leden.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    bedankt voor de tip. dit ga ik zeker proberen!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    Dat had ik laatst ook in Jersey City in een Doubletree by Hilton, was een paar maanden geleden lid geworden van de Hilton Honours club, en zat op verdieping 11 met prachtig uitzicht op Manhattan. Deze en de 12e verdieping waren speciaal voor leden zag ik op een bordje als je de lift uit kwam.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Aanbiedingen hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjkd Bekijk Berichten
    Is priceline of hotwire ook te doen met kinderen? Ik ben daarvtoch altijd een beetje huiverig voor.... het is natuurlijk maar voor 1 nacht
    Is prima te doen. Wij hebben al verschillende malen via hotwire geboekt. Bij priceline kun je op voorhand niet aangeven dat je (in ons geval) een extra bed op de kamer wilt. We hebben een zoon van 7 jaar. Priceline hebben we één keer geprobeerd maar toen moesten we achteraf bijbetalen voor extra bed...Weg voordeel dus.
    Bij Hotwire geef je dat vooraf door bij de boeking.
    We hebben tot nu toe altijd mooie en luxe hotels gehad voor (relatief) weinig geld; in geval van Intercontinental Miami zelf een gratis upgrade! Dit hotel is overigens een aanrader!
    Daarnaast kun je via de site http://www.betterbidding.com/index.p...l_lists&tid=67 enigzins op voorhand zien welke hotels tot de mogeljkheden behoren. Zij hebben een database opgebouwd aan de hand van de vooraf genoemde specifieke faciliteiten en dat vervolgens gekoppeld aan het uiteindelijke hotel.
    Klinkt moeilijk maar als je eenmaal het systeem van Hotwire doorhebt wordt het vanzelf duidelijk. Succes!
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •