Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 71

Onderwerp: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Het is op AA forum ook al gezegd, misschien controleer je alles een beetje te veel. Paar weken voor vertrek nog 1 keer alles nalopen kan je een hoop onrust besparen.
    Laatst gewijzigd door sanook; 12-03-17 om 22:11.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Idd, je moet je overal niet zo druk overmaken.
    Als je bij 1 maatschappij had geboekt was het sowieso ook al makkelijker geweest dan met verschillende maatschappijen vliegen.
    Ik boek altijd rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij en heb geen gedoe.
    Als je via het reisbureau had geboekt was dat geen garantie geweest dat je je stoelen had kunnen reserveren en dat dat zo gebleven was.

    Wij vliegen in september het tweede gedeelte ook met een maatschappij waar ik nu nog geen stoelen vast kan leggen. Jammer maar helaas. Ik heb de tickets geboekt dus ga ervan uit dat ik wel mee kom

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Idd, je moet je overal niet zo druk overmaken.
    Als je bij 1 maatschappij had geboekt was het sowieso ook al makkelijker geweest dan met verschillende maatschappijen vliegen.
    Ik boek altijd rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij en heb geen gedoe.
    Als je via het reisbureau had geboekt was dat geen garantie geweest dat je je stoelen had kunnen reserveren en dat dat zo gebleven was.
    Dit ga ik zeker de volgende keer anders doen! Niet meer bij verschillende maatschappijen en het liefst rechtstreeks bij de aanbieder. Dat scheelt al veel gedoe.
    Maar nogmaals: het is voor mij de éérste keer dat ik doe. Jullie hebben allemaal ruim ervaring hiermee en weet waar je op moet letten of weten dat het wel goed komt omdat je er eerder bent geweest. Die ervaring mis ik dus dan check ik graag liever een keer extra. En zéker omdat ik jongere kinderen bij me heb. Was ik alleen met man geweest, was het ook anders geweest.
    Maar het komt vast goed, als ik hier mag af en toe mijn vragen/checks in de groep mag gooien hahaha

  4. Top | #24

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Maak je niet druk. En jonge kinderen worden altijd bij een oudere geplaatst. Dit is verplicht.

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Ja, maar mijn oudste is 13 en valt dan volgens mij onder volwassenen.
    Die regel geldt tot 12 jaar dacht ik. Daarom dus ook stoelen gereserveerd voor de zekerheid!

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Fijn dus. De betaling is inderdaad niet afgeboekt van de creditcard. De bank geeft aan dat dit door de andere partij binnen 10 dagen na boeking had moeten gebeuren en daarna komt het recht hierop voor hen te vervallen.
    Dus zij geven aan dat óf ik het moet gokken dat ik gratis de stoelreservering heb óf toch maar checken. Dat wordt toch maar weer contact opnemen met Iberia en waarschijnlijk opnieuw de stoelreservering aanvragen. Ik heb ook telkens op allerlei manieren pech.

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Nou, inmiddels veelvuldig via Messenger contact gehad met Iberia. Snel contact met ze, dat was wel fijn.
    Zij geven uiteindelijk aan dat ze eigenlijk niet de aankoop van de stoelen bevestigde (.....hè ???) omdat het een ticket van American Airlines is. Wij worden doorverwezen naar het reserveren van de stoelen rechtstreeks bij de incheckbalie.

    Ik snap er niks meer van. Waarom krijg ik dan wél die bevestigingsmail? En waarom kan ik dan wél bij de heenvlucht via Airberlin de stoelen vastleggen?
    Ik heb de reservering opgezocht op de site van AA om te kijken of ik daar stoelen voor de terugvlucht met Iberia kan vastleggen, maar ik zie die mogelijkheid nergens staan.
    Iemand die een tip heeft???

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Haha kletskous, dat druk maken over van alles en nog wat herken ik wel hoor. Vraag maar aan mijn man....ik ben een echte controlefreak! Zelfs na 8x Amerika waarvan 6x Florida . Zit in mijn genen.....
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Hihi, hier ook in de genen denk ik!
    Maar intussen zit ik nog mooi met een onopgelost probleem...

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Kletskous, het kan idd goed mogelijk zijn dat je de stoelen niet kunt reserveren als het uitgevoerd wordt door een andere maatschappij.
    Als je ook andere topics leest zie je dat bv ook Lufthansa en United hetzelfde hebben. Dus gewoon wachten tot 24 uur van tevoren en je erbij neerleggen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •