Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71

Onderwerp: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Op de site van AirBerlin zag ik idd ook geen stoelreservering terug. Wel in de AirBerlin app die ik op mijn telefoon heb zitten en ook als ik de factuur aanklikte.
    Met Iberia geen ervaring.

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Ik heb ook XL seats geboekt bij AirBerlin en kon ze ook nergens terugvinden maar nu zie ik ze inderdaad staan bij 'Fare and additional services'. Wel raar dat je ze dan niet ziet bij je booking zelf bij 'seat'. Ik had eerder al een mail gestuurd naar AirBerlin en die zeiden dat alles in orde was, daar vertrouwen we dan maar op. (rij 17 zitten we zowel heen als terug)

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Ik heb ook XL seats geboekt bij AirBerlin en kon ze ook nergens terugvinden maar nu zie ik ze inderdaad staan bij 'Fare and additional services'. Wel raar dat je ze dan niet ziet bij je booking zelf bij 'seat'. Ik had eerder al een mail gestuurd naar AirBerlin en die zeiden dat alles in orde was, daar vertrouwen we dan maar op. (rij 17 zitten we zowel heen als terug)
    Ik weet niet of de indeling op seatguru exact klopt, Airberlin is nog bezig met aanpassen van nieuwe vliegtuigen: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuw...i-bij-de-vloot

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Op de site van AirBerlin zag ik idd ook geen stoelreservering terug. Wel in de AirBerlin app die ik op mijn telefoon heb zitten en ook als ik de factuur aanklikte.
    Met Iberia geen ervaring.
    Ik heb net de Airberlin app op de iPad geïnstalleerd, ik dacht dan check ik het daar ook even. Maar ik krijg de melding dat die app alleen gedurende de vlucht gebruikt kan worden?
    Ik heb wel per email een bevestiging van Airberlin gehad, dus ik ga ervan uit dat het daar wel goed zit.

    Ik vind de reservering bij Iberia zorgelijker, om onduidelijke redenen blijkt het ook niet van de creditcard afgeschreven te zijn. De reservering van Airberlin is wél afgeschreven, terwijl ze beiden op dezelfde dag vastgelegd zijn.
    Raar allemaal.

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Heb je wel de goede app geinstalleerd ? De normale app kun je altijd openen want je kunt er ook vluchten mee boeken e.d.
    Je hebt tegenwoordig ook apps die je tijdens de vlucht kunt gebruiken om bv films te kijken op je eigen telefoon/tablet. Dit is meestal in toestellen voor kortere afstanden waar geen personal entertainment systeem is ingebouwd in het vliegtuig.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Ik zie geen andere app dan de officiële app??

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Ik heb inderdaad een app waarmee je kunt boeken en waar je je boekingsnummer aan kunt koppelen.
    Dus geen entertainment app.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    Heb je wel de goede app geinstalleerd ? De normale app kun je altijd openen want je kunt er ook vluchten mee boeken e.d.
    Je hebt tegenwoordig ook apps die je tijdens de vlucht kunt gebruiken om bv films te kijken op je eigen telefoon/tablet. Dit is meestal in toestellen voor kortere afstanden waar geen personal entertainment systeem is ingebouwd in het vliegtuig.
    Bij United kun je op alle vluchten kort en lang via de app films en series kijken. Daar heb ik gisteren volop gebruik van gemaakt

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Ik zie geen andere app dan de officiële app??
    Raar dat je die dan alleen kunt gebruiken tijdens de vlucht. Lijkt me toch ergens iets niet te kloppen, maar dat gebeurt bij jou wel vaker geloof ik

    edit: als ik in de Google playstore zoek op air berlin dan zie ik 2 apps van AirBerlin: 1 met 'airberlin ihre fluche buchen' en 1 met 'airberlin connect'. Die laatste is de app voor tijdens de vlucht, de eerste is de app die hier bedoeld wordt. Misschien nog een keertje controleren ? Of met je telefoon proberen ipv je tablet, kan zijn dat de app niet beschikbaar is voor tablets (en/of iPads)
    edit2: op een android tablet zijn ook gewoon 2 apps beschikbaar in de playstore...
    Laatst gewijzigd door sanook; 12-03-17 om 22:22.

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Wie kijkt met mij mee en kan me helpen?

    Gevonden Sanook !! Dankjewel. Ik zie daar inderdaad de stoelreservering op de heenweg met Airberlin staan.
    De terugvluchten worden ook genoemd, echter zónder stoelreservering.

    Ik heb gereplyed op de bevestigingsmail van Iberia maar nog geen reactie. Even afwachten en anders stuur ik de vraag nog eens naar een ander e-mailadres van hen.


    Enne ja inderdaad......er gaat nog weleens wat mis bij mij. Zo voelt het wel ja. Het lijkt wel alsof ik alles tig keer moet checken of het nog klopt. Er is stiekem al heeel veel tijd (en ook ergernis) in gaan zitten. Soms is het voorpret, maar dit soort zaken echt niet wat mij betreft.
    Manlief is dan ook allang niet meer enthousiast over alles zelf regelen en wil de volgende verre reis de boel laten regelen door een reisbureau.
    Maar goed, eerst maar eens deze reis tot een hopelijk mooi einde zien te brengen .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •