Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Disney World Tour

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Disney World Tour

    Wij willen misschien een tour gaan doen in Walt Disney World, ik zie dat je voor de tour die ik wil moet bellen.
    Kan je dit wellicht ook bij Guest Relations in het park regelen ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney World Tour

    Ik bel altijd. Guest Relations kan vast ook voor je bellen maar dan heb je wel kans dat er geen plek meer is op de dag dat jij wilt. Is natuurlijk erg afhankelijk van de tour en drukte in de periode die je gaat. Heb ook wel eens een dag vooraf gebeld en er was nog plek (waren maar met 6 personen totaal).

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Disney World Tour

    Ik heb voor de aankomende vakantie 4 X met WDW gebeld, voor 2 tours en 2 X voor info. Wel met Skype (mobiele telefoon) gedaan want het alles bij elkaar ruim 1 1/2 uur dit scheelt dan echt aanzienlijk in de belkosten, was nu ong. € 3,50 kwijt. Ik ben zelf via WDW door verbonden met Disney in Engeland, want daar heb ik mijn Disneykaarten gekocht.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney World Tour

    Heb al vaker tours gedaan bij WDW en JA je kan deze bij Guest relations boeken maar hou er rekening mee dat veel van de tours volgeboekt zijn op de dag zelf.
    Beste is gewoon van te voren te bellen en te boeken dan weet je zeker dat je plek hebt. vooral de populaire tours zoals de backstage tour is meestal volgeboekt.
    als je een tour in Magic Kingdom boekt probeer de eerst van die dag te boeken dan kun je eerder het Magic Kingdom in en vele foto's maken zonder dat er veel mensen rond lopen. Kun je eens die unieke foto maken zonder dat heel main street USA vol staat. ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •