Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Dag iedereen,
    Aankomend december vliegen wij naar Miami. Van daaruit verblijven we 1 nacht in Ft. Lauderdale, 3 nachten in Orlando, 5 nachten in Cape Coral, 2 nachten in Marathon en 2 nachten in Miami. Ik heb de hotels 4 maanden geleden gereserveerd (kan nog kosteloos geannuleerd worden) maar ga nu ineens twijfelen of dit schema wel haalbaar is voor 2 kinderen van 8 en 10 jaar (ze zijn wel heel erg makkelijk hoor dus daar ligt het niet aan). Heeft iemand ervaring met een dergelijk reisschema? Heeft iemand op- of aanmerkingen, of tips? We kunnen nog alle kanten op (al zie ik wel dat er al heel veel volgeboekt is...)! Ik hoor het heel graag, alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Op zich is dit schema best te doen hoor. Alleen de rit van Cape Coral naar Marathon is een flinke. Dan heb je niet zo veel tijd om bijvoorbeeld nog wat te doen in de Everglades. Persoonlijk zou ik deze reis opknippen in tweeen en dan naar Key West gaan ipv Marathon. Maar ik weet niet of dat nog in je planning past.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Daar zat ik ook aan te denken. Je bedoelt bijv 1 nacht Homestead en 1 nacht Key West?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Met 2 kinderen van 8 en 10 zou ik 5 dagen Orlando doen en 3 dagen Cape Coral.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Dankjewel Ebelix, ik ben inderdaad nu bezig om dat om te zetten. Valt niet mee, alle goede en betaalbare accommodaties aan de Golf van Mexico zijn al volgeboekt en kan niets wijzigen bij huidige hotels (niet meer mogelijk, behalve annuleren). Maar wel weer een leuke uitdaging om mee bezig te zijn!

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirkje Bekijk Berichten
    Je bedoelt bijv 1 nacht Homestead en 1 nacht Key West?
    Ja bijvoorbeeld, allen zou ik dan eerder voor Key Largo of Islamorada kiezen dan Homestead.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Ok, goed punt, dankjewel!

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: December/januari rondreis met 2 kids: Miami-Orlando-Cape Coral-Marathon-Miami

    Ervaring leert dat het stuk van Homestead naar Key West weliswaar in kilometers niet zo ver is maar dat je er wel de tijd voor moet nemen. Wij hebben vorig jaar overnacht in Key largo en daar in de ochtenduren een mooie boottocht gemaakt naar een rif. Onderweg nog megaschildpadden gespot, super!
    Vervolgens op gemak naar Key West gereden, tussendoor heerlijk gelunched aan het strand van Islamorada en ook nog een bezoek gebracht aan Robbie's.

    Geniet van dit unieke stuk natuur en USA! Neem je tijd...
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •