Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Autohuur: Auto Europe

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    4

    Standaard Autohuur: Auto Europe

    Hallo iedereen,

    In november wilde ik voor mijn vriendin en ik een auto huren in de full size klasse bij Alamo mede omdat ik daar eerder in het verleden weleens geboekt heb. Via via heb ik gehoord over de site Auto Europe en dezelfde full size auto voor 8 dagen met de Gold optie van Alamo kost daar 252 euro ten opzichte van 344 euro bij Alamo zelf. Nu heb ik naar aanleiding van dit toch wel grote prijsverschil toch wel wat vragen waarbij dit forum wellicht kan helpen. Ten eerste wil ik weten als ik bij Auto Europe reserveer of ik wel dezelfde auto krijg als ik bij Alamo zou krijgen ? Met andere woorden boek ik wel echt bij Alamo en zijn het niet apart gereserveerde auto's. Heb ik dus ter plekke de keuze uit alle full size auto's die daar staan Daarnaast is Auto Europe een betrouwbare partij ? Ik neem als ik bij hun site de optie Gold zie staan ik ook al die voorwaarden heb die daar betrekking op hebben. Tevens weet ik dat Alamo een Save Time optie heeft. Zijn er mensen die hier al gebruik van gemaakt hebben en kan ik die optie bij AE ook gebruiken of moet ik direct bij Alamo boeken om die mogelijkheid te hebben ?

    Gr remco

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Auto Europe

    Autoeurope is absoluut een betrouwbare partij en je mag kiezen uit dezelfde auto's als dat je rechtstreeks bij Alamo boekt. Bij GOLD het je extra bestuurders gratis en mag je de auto met lege tank weer inleveren.

    En de savetime optie kun je ook gewoon gebruiken als je bij Autoeurope boekt.

    Je kunt dus met een gerust hart daar boeken, ik doe dat al jaren.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    4

    Standaard Re: Auto Europe

    Bedankt voor de reactie , hoe werkt de afhandeling bij hun dan precies ? Krijg je gewoon een voucher of iets met een code waarbij je bij Alamo kunt inloggen om daar Save Time te kunnen gebruiken ? En houdt Save Time ook echt in dat je niet meer bij een balie langs hoeft of zitten daar toch wat haken en ogen aan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-08-16 om 14:16. Reden: volledige quote van voorgaand bericht is niet nodig

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto Europe

    Je krijgt een Voucher met een nummer. Instructies over SaveTime kun je in deze thread vinden: http://www.floridaforum.nl/showthrea...mo-(2)/page153
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    4

    Standaard Re: Auto Europe

    Weten jullie toevallig ook of een persoonlijk inzittende verzekering nog apart afgesloten moet worden ? in de voorwaarden staat namelijk dat deze exclusief is of is het zo dat in geval van een Gold optie deze wel standaard is ? Dit is wat er namelijk in de voorwaarden staat:

    DE AUTOHUUR IS EXCLUSIEF
    Persoonlijke Inzittenden Verzekering voor bestuurder en passagiers. Optionele verzekeringen, met verhoogde dekking, kunnen ter plaatse met een toeslag afgesloten worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-07-17 om 01:33. Reden: q

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto Europe

    Nee, zit er nooit bij. Normaal gesproken zit er bij Gold SLI/LP en CDW. Voor schade aan de auto en aansprakelijkheidsverzekering. En een tank benzine.


    • Collision Damage Waiver
    • Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    4

    Standaard Re: Auto Europe

    oke dus dit moet allemaal nog apart afgesloten worden ? Volgens een collega zou dit in de reisverzekering zitten die je afsluit maar dit lijkt me sterk. Weet niet of anderen hier ervaring mee hebben ?

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Auto Europe

    Kijk je reisverzekering er dan maar eens op na. Ik sluit deze extra verzekeringen nooit af, basispakket voldoet. Vlieg je op Orlando Sandford dan is thuis inchecken wel mogelijk maar geen Skip The Counter. Afgelopen zomer (juli) niet mogelijk, maar wat niet is...
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  9. Top | #9

    Standaard Re: Auto Europe

    Hallo Ruud, ik lees in jouw reactie dat je als je vliegt op Sanford je wel online in kan checken, maar skip the counter kan niet. Wat is het voordeel van online inchecken? Scheelt dit toch tijd? Dank alvast!

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Pipo Chris's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    42

    Standaard Re: Auto Europe

    Als je vanuit Europa een auto huurt zitten alle benodigde verzekeringen bij de huur in. Dat is verplicht. Uiteraard kun je je voor van alles en nog wat bij of extra verzekeren. Maar dit is in principe niet nodig.
    Als je via Auto Europe huurt krijg je gewoon een email met daarin je reserverings nummer. Net als je rechtstreeks bij Alamo zou huren. Ik heb ook al een aantal keer een auto via auto Europe gehuurd.
    Drive-usa.de is vaak ook erg voordelig en werkt net als auto europe. Daar krijg je ook gewoon een auto van de bekende verhuur bedrijven.
    Mijn reisverslagen: http://www.reistipsamerika.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •