Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 58 van de 58

Onderwerp: Auto Europe

1. Top | #51
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018

Standaard Re: Auto Europe

@hannie als jij perse een midsize sedan wilt rijden, prima, maar ik begreep dat dat het enige is wat je kon vinden voor die prijs. Als je graag een SUV wilt rijden zou ik een national boeking maken. Je betaalt dan €31 per dag en heb je zelfs kans op een standard SUV via een Emerald Club Executive Aisle reservering.

voor jouw periode kom ik uit op $882 voor EC boeking en als backup kun je dan een Standard SUV boeking maken voor $1240 (die boeking gebruik je waarschijnlijk toch niet, en kun je ter plekke nog gratis annuleren).

ander voordeel is, dat je pas bij het weer inleveren van de auto betaalt, en niet, zoals bij autoeurope, bij boeking. Je hoeft dan ook geen terugbetaling te regelen mocht je in de komende tijd een lagere prijs tegenkomen: je annuleert gewoon en boekt opnieuw.
    If it ain't Dutch it ain't much

2. Top | #52
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik ben een beetje huiverig geworden om met de bekende codes bij National of Hertz te boeken. Heb gelezen dat ze vaker gaan controleren op het oneigenlijk gebruik hiervan.
    Ook op oa Flyertalk heb ik hierover gelezen. Daar zeggen ze dat bijna al die codes corporate codes zijn. Promo codes beginnen met PC en geven niet de hoogste korting.
    Op deze site staat ook e.e.a: https://goingawesomeplaces.com/best-...-amount-money/
    Voor onze Nov trip heb ik nog wel een boeking bij National met code staan.

PS: Natuurlijk rijden we graag een SUV. Die hadden we ook meestal (met code)bij National waar we EE zijn of Hertz waar we PC hebben.
    Bij Autoeurope is alleen de full size sedan goedkoop. Dan nemen we die, zijn toch maar met zn tweeën.
    En we kunnen natuurlijk altijd nog annuleren als er wat meer bekend is over gebruik van de codes. De boeking is pas voor April.
    Laatst gewijzigd door hannie; 09-10-21 om 19:43.

3. Top | #53
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018

Je haalt volgens mij een aantal zaken door elkaar: ik heb nog nooit een code van national gezien die begint met PC. Ook de vorig jaar nog te gebruiken VISA Canada code en de Flying Blue codes begonnen niet met PC. Ook de coupon codes bij National begonnen veelal met een N.

Maar goed: het is jouw keus en jouw geld. Ik blijf gewoon de codes (zonder problemen) gebruiken: het zijn geen corporate codes, zoals ook op het andere forum AA al diverse keren uitgelegd en besproken.
    If it ain't Dutch it ain't much

4. Top | #54
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Wij gebruiken ook nog wel de codes, voor 12 november nog een met Flying blue ( als het doorgaat).
    Maar volgend jaar van 22 mei t/m 9 juni in Denver heb ik ook bij Budget geboekt voor 520 euro, vond ik teveel schelen en met een rondreis vind ik het ook wel fijn dat de koffers gewoon in de kofferbak liggen zonder dat je ze ziet.

5. Top | #55
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016

Wij hebben ook voor Januari geboekt voor 6 weken 1200 euro
    dat vonden wij nog een nette prijs

6. Top | #56
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Wat ik vorige week voor 556 euro heb geboekt, kost nu 2460 euro!

7. Top | #57
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ja zag het gisteren ook , ben nu toch wel blij dat ik hem gelijk geboekt hebt.

8. Top | #58
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Het zijn momenteel gewoon dagkoersen.
    Ik heb een fullsize in prijs zien verdubbelen en weer gewoon terug naar de helft.

Zelfs op 2 offertes met alleen een verschil in hotel van Expedia (pakket, vlucht, hotel en auto) die ik tegelijkertijd op mijn scherm had staan zat er verschil in de bijbetaling voor de auto. Zelfde auto, zelfde verhuurder, zelfde periode.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 14-10-21 om 16:47.

Forum Rechten