Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Hallo allemaal,

    Ik weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek stel.
    Maar ik heb een aantal vragen.

    Als eerst weet iemand of je wel een auto kan huren zonder creditcard en dat je de borg cash kan betalen.
    Ik had wel al hier gezocht naar deze items, maar ik kom er niet direct uit. De items die ik tegen kom zijn niet echt recent. Dus vandaar dus mijn vraag.

    Weet ook iemand of je een brommer/scooter in Orlando en Miami kan huren?

    En weet iemand wat ongeveer de taxiprijzen zijn? Bijvoorbeeld van Orlando Sanford Airport naar Kissemee - old town.

    Dank jullie wel voor de informatie.

    Groet,
    Astrid

  2. Top | #2
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Volgens mij is het niet gebruikelijk, ik heb nog nooit iemand cash zien betalen bij een autobalie.
    In de VS gaat bijna alles met CC, ook borg in hotels en bij autohuur etc.
    Erg handig en veilig ook, je bent immers beschermd tegen verlies, diefstal ed.

    Heb je een reden om geen CC te gebruiken, of heb je er sowieso geen?

    Brommers en scooters zie je zelden, ik weet dat ze op de Keys wel zijn te huren.

    Geen ervaring met Taxi's

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Geen CC? Dan zou ik toch aanraden er een te nemen, want in Amerika betaal je vrijwel alles met CC.
    Pinnen uit een betaalautomaat met je betaalpas is ook vrij prijzig als je alles cash wil gaan betalen.

    Taxi's zijn vrij prijzig, zeker als ze weten dat je een toerist bent of er voor de eerste keer bent.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Of je neemt een Uber, bedragen kan je vooraf checken op http://uberestimate.com/

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Ik weet dat het al een paar keer voorbij gekomen is hier, huren met cash borg, maar weet zo snel de links niet, dus moet je of even verder zoeken of dat iemand anders de topics nog weet. Lastig is het wel, zonder CC, dus daar zou ik nog even over nadenken (al was dat de vraag niet )

    Taxikosten kun je makkelijk uitvinden op deze site; https://www.taxifarefinder.com/main.php?city=orlando

    Scooters vindt je o.a. hier; http://www.myscootermax.com/scooter-rentals.html of anders even googlen op moped rental met plaatsnaam.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida


  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Beste allemaal,

    Dank voor jullie reactie.

    Als eerst stelde ik de vraag voor mijn ouders. Zij willen nu ze gepensioneerd zijn graag naar Florida. En hadden een creditcard aangevraagd.
    Maar omdat het inkomen van mijn vader Eur 8,-- te weinig is krijgt hij deze kaart niet. Het rare van ICS is dat het inkomen van mijn moeder niet meegerekend wordt terwijl je dat wel moet opgeven tijdens de aanvraag. En we weten nog steeds niet waarom ISC het wel wil weten terwijl ze er niets mee doen. Maar dat terzijde.
    Vandaar dat er dus geen creditcard is.

    Maar waar ik wel achter ben gekomen is dat je wel een auto kan huren zonder creditcard. En dat is bij Alamo.
    Je moet dan wel rechtstreeks bij Alamo de auto reserveren en dan de auto ophalen en terug brengen op dezelfde plaats.
    Dus niet ophalen in Orlando en afleveren in Miami. Dat kan niet.

    Dus ik moet even gaan kijken hoe ik dit allemaal ga boeken voor ze. Ze wilde liever alles bij een reisburo boeken. Misschien dat ze de hotels en vlucht wel bij het reisburo kunnen boeken en dan de auto apart.

    Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor de info.

    Groetjes,
    Astrid

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Kunnen ze ook geen ANWB Visa kaart aanvragen? Of een credit card bij hun bank wanneer ze een betaalpakket afsluiten?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Is een prepaid CC geen optie?

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Een prepaid cc heb je voor borg autohuur niets aan, wordt niet geaccepteerd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •