Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Dirkje

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Even voorstellen: Dirkje

    Hallo iedereen!

    Ik ben al een aantal maanden mee aan het kijken op dit forum maar aangezien het nog 'maar' 4 maanden duurt dat wij naar Florida gaan, denk ik dat ik steeds vaker actief ben op dit forum en nog veel vragen zal stellen! Op 23 december ga ik met man en kinderen (jongen van 10 en meisje van 8 jaar) voor 2 weken naar Florida. We komen aan in Miami, overnachten in Ft. Lauderdale, dan 3 nachten Orlando (met kerst), 5 nachten aan de Golf van Mexico (Cape Coral), 2 nachten Marathon en tot slot 2 nachten Miami.

    Voor mijn man en mij is dit de 2e keer dat we Florida bezoeken, de eerste keer met de kinderen en daarmee komt echt een droom in vervulling. We zijn echte Amerika-liefhebbers en zijn er al vaak met z'n tweetjes geweest maar dus nog nooit met de kinderen. Mochten jullie nog tips hebben aangaande onze route en wat te doen met kerst in Orlando en/of Oud&Nieuw aan de Golf van Mexico, dan hoor ik dat graag!

    Groetjes van Dirkje

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    Welkom op het forum, heel veel plezier met de voorpret.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    Lijkt me heerlijk een keer met de kerst! Heel veel plezier!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    wij gaan ook met kerst naar florida we zitten 12 dagen in kissimee,met z,n zessen en 2 januari gaan we weer terug,wij vliegen van dusseldorf naar tampa,met kerst gaan we naar disney en voor oud en nieuw zullen we wel in orlando blijven hebben jullie nog betaalbare vliegtickets kunnen bemachtigen als ik jullie was gewoon kijken wat er met kerst te doen is zal wel want in amerika kunnen ze maar 1 dag kerst.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    We vliegen voor 525 euro pp van Amsterdam via Madrid naar Miami v.v. met Air Europa. Best spannend want ik heb nog nooit met deze luchtvaartmaatschappij gevlogen. Mijn man heeft er wel goede ervaring mee voor zijn werk dus hopen dat het aan de verwachtingen voldoet. We hebben wel al in maart geboekt hoor, heb de gok genomen dat ze niet goedkoper zouden worden. Wat gaan jullie met kerst doen?

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    22

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    we gaan naar universal,kennedy space center,en we zijn nog aan het kijken waar we oudejaarsavond gaan door brengen of in disney of orlando zelf,wij vliegen van dusseldorf naar tampa,en terug tampa,frankfurt,dusseldorf en de ticket kostte 635,00 de tickets van jullie hebben wij ook gezien maar toch toen maar gewacht en goedkoper werden ze niet dus dan maar iets meer kwijt.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen: Dirkje

    Heerlijk vooruitzicht, leuk programma! Ik geniet al zo van de voorpret mede door het floridaforum!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •