Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Kunnen ze ook geen ANWB Visa kaart aanvragen?
    Die loopt ook via ICS. Gok dat ze daarmee hetzelfde probleem hebben...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Helaas ze stuiten elke keer op dat het inkomen net iets te laag is. Het is gewoon heel raar dat het inkomen van de partner (mijn moeder) niet meegerekend wordt, terwijl ze dat wel willen weten.
    Wat betreft de prepaid creditcard, dat is wat Knaapje zegt, dit kan je niet gebruiken voor het huren van de auto.
    En wat betreft dan de aanvraag en het limiet dat weet ik niet. Volgens mij kan dat wel. Want het geld is echt niet het problem. Anders hadden ze echt niet gegaan

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Die loopt ook via ICS. Gok dat ze daarmee hetzelfde probleem hebben...
    In het verleden werd niemand geweigerd voor die kaart. Wel was de bestedingslimiet dan niet hoger dan eur. 500,00 of eur. 1.000,00.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    ik weet dat Rabobank een mastercard verstrekt van 1000€ limiet
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Nou het gaat niet om het limiet van de creditcard. Maar om een te laag inkomen van een paar euro.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Als er ook spaargeld aanwezig is en of ander inkomen van een partner lijkt mij dat met uitleg waarom je de cc nodig bent dit toch echt wel moet lukken. Zelfs mijn dochter van 19 jaar had dit jaar een cc aangevraagd en dat was geen probleem. Uiteraard wordt er ook BKR getoetst. Mag ik vragen bij welke bank je moeder het heeft geprobeerd ?
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Volgens mij gewoon onzin of verkeerde informatie gekregen of verkeerd begrepen. Ik kreeg een CC zonder inkomen, toen ik zelfs nog op school zat. Limiet is inderdaad 1000 euro, maar dat kan ik inmiddels verhogen, als ik zou willen. Mastercard via ABN Amro.
    Zelfs mijn moeder (zonder inkomen) heeft enkele jaren geleden een tijdje een CC gekregen/gehad.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brandsmaatje2 Bekijk Berichten
    Als er ook spaargeld aanwezig is en of ander inkomen van een partner lijkt mij dat met uitleg waarom je de cc nodig bent dit toch echt wel moet lukken. Zelfs mijn dochter van 19 jaar had dit jaar een cc aangevraagd en dat was geen probleem. Uiteraard wordt er ook BKR getoetst. Mag ik vragen bij welke bank je moeder het heeft geprobeerd ?
    Nou dat is dus wel het probleem. Want ICS kijkt niet naar het inkomen van mijn moeder en zeker niet naar hun spaargeld.
    Mijn vader heeft zijn rekening bij de ABN AMRO en dus ook via hun aangevraagd. Er is geen toetsing bij BKR. Dus nu maar geprobeerd via Visa Card, ook al loopt dat toch ook richting ICS.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Volgens mij gewoon onzin of verkeerde informatie gekregen of verkeerd begrepen. Ik kreeg een CC zonder inkomen, toen ik zelfs nog op school zat. Limiet is inderdaad 1000 euro, maar dat kan ik inmiddels verhogen, als ik zou willen. Mastercard via ABN Amro.
    Zelfs mijn moeder (zonder inkomen) heeft enkele jaren geleden een tijdje een CC gekregen/gehad.
    Nou Roy dan heb jij denk ik gewoon puur geluk. Maar mijn vader krijg de card echt niet. Het limiet voor het inkomen is nu Eur 1.150,--. En het inkomen van mijn moeder wordt niet meegrekend.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-16 om 00:16. Reden: 1+1

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Hebben je ouders ook niet toevallig een ING rekening? Ik heb daar een creditcard waarbij het volledig openstaande bedrag aan het eind van de maand standaard moet worden ingelost. Aanvragen ging erg makkelijk.
    ICS vroeg mij het hemd van het lijf omdat ik zelfstandig ondernemer ben.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    @AstridV;
    Ik kan me echt niet voorstellen dat je bij je huisbank geen cc kan krijgen als er wel spaargeld is en er wel inkomen elke maand wordt gestort. Ook al is dit onder de norm. Als je dan ook nog uitlegt dat je dit voor de vakantie nodig bent. M.b.t. De BKR bedoel je waarschijnlijk dat ze niet met achterstanden geregistreerd staan. Getoetst wordt er wel bij aanvraag cc. Het mag duidelijk zijn dat je best BKR geregistreerd mag staan allen bij een negatieve BRR score (o.a. achterstandsmeldingen) krijg je geen cc. Wel vervelend dat ze dit maar niet voor elkaar krijgen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-16 om 00:17. Reden: q
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •