Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Kijk eens of je hier een aanvraag kunt doen.
    https://www.qander.nl/creditcards/

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard

    @Brandsmaatje2;
    Het ligt ook helemaal niet aan de bank zelf maar aan ICS. Want de bank stuur dit door.
    Nou ja, ik bedoel dus ook dat ze niet geregistreerd staan betreft achterstanden. We hebben ook duidelijk gemaakt dat er genoeg spaargeld is, zelf een dagafschrift aan ICS gestuurd. Ook uitgelegd dat het alleen voor de vakantie is. Alle papieren toegestuurd waaruit blijkt dat er genoeg geld is. Even goed doen ze moeilijk, omdat het totale inkomen VAN MIJN VADER ALLEEN niet voldoende is en dat er een tekort is van Eur 15,--.
    Ja ik kan begrijpen dat dat jullie er niets van snappen. Nou wij dus ook niet.

    En KevinB.......Dank je wel voor de tip betreft Qander. Ik ga ze even vragen hoe het bij hun zit betreft het inkomen om een creditcard aan te vragen.
    En nee ze hebben geen ING rekening. Misschien eens kijken wat daar de eisen zijn om een creditcard aan te vragen. Dan kunnen ze altijd daar een rekening openen.

    KevinB.....Ik wil je ook nog even bedanken voor deze tip wat betreft de ING. Ik heb ze gebeld en het inkomen om een creditcard aan te vragen is bijna de helft als bij de ABN AMRO. Er werd geadviseerd om even langs een kantoor te gaan. Daar kunnen ze mijn ouders beter helpen als natuurlijk via de telefoon.
    Dus dan maar een rekening openen bij de ING . Nou maar afwachten of dit dan wel lukt. Dank je wel nog.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-16 om 00:18. Reden: 1+1

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto huren zonder creditcard en algemeen vervoer in Florida

    Graag gedaan!
    Qander was tot vorige maand Lasercards. Bekend van de nu kopen later betalen acties in diverse winkels.
    In begin probeerden ze me van alles aan te smeren via mailings. Inmiddels heb ik al een jaar of 10 een VISA kaart welke ik gebruik voor op reis samen met mijn ING mastercard.
    Niks mis met Qander als je maar voor een bepaalde termijn het openstaande bedrag inlost anders betaal je stevige rente, maar dat is bij elke creditcard natuurlijk.
    Bij de ING mastercard wordt rond het begin van de maand het saldo op nul gezet en enkele dagen later wordt het bedrag in één keer afgeschreven. Nooit rente dus en als wil kun je tussentijds het saldo aanzuiveren om vervolgens weer uit te geven.

    succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •