Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 155

Onderwerp: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 juli/augustus

    Bij chaser.nl hebben ze functionaliteit toegevoegd waar ik al lang naar op zoek was, via chaser werd er al gezocht vanaf Nederland en omstreken maar als extra kun je nu ook naar 3 extra bestemmingen opgeven in Florida.

    Nadat je bij naar b.v. Miami hebt ingevoerd kun je via het plus (+) teken drie extra bestemmingen selecteren.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 juli/augustus

    Even een vraag over boeken via de diverse websites. VIa Momondo krijg ik diverse aanbiedingen om te boeken via Flugladen, cheaptickets etc. Ik heb daarover twee vragen:
    1) In aanvang lijken deze (iets) goedkoper dan de corporate websites van bijvoorbeeld Lufthansa maar is dit ook werkelijk zo? Ik heb gelezen dat er later in het boekingsproces nog allerlei wazige kosten bij worden geteld waardoor je alsnog boven het tarief van de originele site uitkomt. We hebben zelf geen ervaring met dergeljkse boekingssites.
    2) Mocht je toch boeken via een dergelijke site is het dan nog steeds mogelijk om stoelen te reserveren (tegen betaling). M.a.w. krijg ik dan alsnog een login via de corporatesite van de vliegtuigmaatschappij (in dit geval Lufthansa).

    Ik hoor graag over jullie ervaringen, dank alvast!
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker soralysha's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 juli/augustus

    Wij hebben 4 sept tickets gekocht bij gate1 via skyscanner. Er kwamen geen andere kosten bij, precies het bedrag wat ik zag bij skyscanner was wat ik moest betalen bij gate1. Ik heb gisteren de stoelen gereserveerd en ook dit was kosteloos. Bij de e-tickets die je krijgt staat ook de inlogcode voor de maatschappij waar je mee vliegt. Vorig jaar dezelfde ervaring. Tickets gevonden bij skyscanner en gekocht bij tix en we vlogen met united en delta. Ook toen geen extra kosten en de stoelen reserveren was ook gratis.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)


  5. Top | #45
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

    Voor het hoogseizoen misschien aantrekkelijk maar buiten het hoogseizoen niet. Kom op 600 pp incl bagage. Dat kan met gewone maatschappijen veel voordeliger ri Miami.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneykids Bekijk Berichten
    Het lijkt een mooi tarief maar die toeslag voor de ruimbagage is belachelijk hoog. Air Europa is onder aan de streep een stuk goedkoper.

    Je moet bij wow zelfs betalen voor grotere stukken handbagage.

  7. Top | #47
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

    Even een vraagje......

    Bij momondo zie ik Eurowings voorbij komen vertrek vanaf Keulen.

    Rechtstreekse vlucht 1 - 18 augustus 2017 520 euro pp

    Vind ik op zich te doen. Maar ik ken de maatschappij niet...wie heeft ervaring????
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  8. Top | #48

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

    Is low budgetdochter van Lufthansa. Kan met hen nog veel goedkoper.
    Zag van de week iemand die nog geen 300pp kwijt was in de voorjaarsvakantie.



  9. Top | #49
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Vliegtickets 2017: Hoogseizoen (juli/aug)

    Bedankt voor je reaktie b767-300er

    Helaas zijn wij niet zo flexibel qua data ivm school van de kinderen en ze zitten allebei ook nog eens in een andere
    regio op school.

    Dus dit vonden wij een acceptabele prijs in het hoogseizoen voor een rechtstreekse vlucht (welliswaar vanaf Keulen)

    Nu een overnachtingshotel zoeken waar we de auto achter kunnen laten in Keulen. Iemand een tip????????
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  10. Top | #50

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 juli/augustus

    Hi allemaal,

    Weet iemand of KLM ook rechtstreeks naar Miami vliegt in zomer 2017? Vooralsnog kan ik dat op hun site voor aug 2017 niet vinden. En Delta...? Vliegt die ook op Miami?

    Veel dank alvast,
    Lou



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •