Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Testen: Quote

  1. Top | #1
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Testen: Quote

    Hoi Allemaal,

    Hoe kan je tekst van een ander meenemen in je eigen tekst.
    Ik zie regelmatig dat er een blokje met tekst van een verhaal is ingesprongen en je daaronder een antwoord zet van je zelf, wat op die tekst slaat.

    Voorbeeld :
    http://www.floridaforum.nl/viewtopic...r=asc&start=10


    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Rechts boven zie je quote, Die tik je in en daaronder schrijf je, je eigen bericht :lol:
    It's so simpel!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Rechts boven zie je quote, Die tik je in en daaronder schrijf je, je eigen bericht :lol:
    It's so simpel!
    Ok we testen nu
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    je eigen bericht :lol:
    It's so simpel!
    Nog een testje
    Alvast bedankt Marisca

    Grz
    Dr. Phlox
    8) :lol: 8)
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Heeft een aantal opties.

    Je kunt de optie met de naam van een gebruiker toepassen met (quote="Naam")tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])

    Dan krijg je dit:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael66
    Leuke tekst
    Of als je iets algemeens wil aanhalen gebruik je deze optie: (quote)tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])

    Dan krijg je dit:
    Ook leuke tekst

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6

    Standaard

    je kopieert het stukje, plakt het in een nieuw berichtje, selecteert het en drukt op quote
    gr
    Pyca

  7. Top | #7
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    En als ik nu 4 verschillende zinnen uit 4 verschillende berichten in één bericht wil plaatsen? Ik heb het laatst wel een keer gedaan, maar weet niet meer hoe (ben wat kort van memorie) met knippen en plakken lukte het niet vanochtend :?: :?: :?:

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    En als ik nu 4 verschillende zinnen uit 4 verschillende berichten in één bericht wil plaatsen? Ik heb het laatst wel een keer gedaan, maar weet niet meer hoe (ben wat kort van memorie) met knippen en plakken lukte het niet vanochtend :?: :?: :?:
    Gewoon zoals Pyca het hierboven beschrijft. Als je je bericht aan het intypen bent scroll je in dat scherm naar beneden en dan krijg je aale voorgaande posts te zien. Daaruit kun je dan knippen wat je wilt hebben, weer naar boven scrollen en in jouw nieuwe bericht plakken. Tekst dan selecteren, op "quote" klikken, vooraan de (quote) veranderen in (quote="naam van degene die het schreef") en klaar is klara. Deze dus:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Je kunt de optie met de naam van een gebruiker toepassen met (quote="Naam")tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])
    En zo ga je door.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •