Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: De hulk

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard De hulk

    Weet iemand of de achtbaan de hulk al weer open is of waneer hij open gaat ?

  2. Top | #2

    Standaard Re: De hulk

    Wat ik kan vinden is hij nog steeds dicht. Opening pas laat in de zomer, geen datum gegeven.

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: De hulk

    Zie ook hier: http://blog.universalorlando.com/uoh...ster-revealed/
    Geen idee wat ze met 'Late summer' bedoelen. Maar zal in ieder geval voor eind augustus moeten zijn
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: De hulk

    Hopen dat hij open is voordat jullie weer naar huis gaan.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: De hulk

    Ja dat hoop ik ook

  6. Top | #6
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: De hulk

    Ik heb zojuist gelezen dat de bouwmuren vandaag zijn weggehaald en er teststoelen voor de ingang zijn geplaatst. Zogeheten "soft-openings" zijn dus te verwachten op zeer korte termijn.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: De hulk

    Ik wil wel testen hoor ����
    Laatst gewijzigd door Njit; 31-07-16 om 12:25.

  8. Top | #8

    Standaard Re: De hulk

    Hier (denk ik) laatste video van het testen met dummy's




    Midway Mayhem is back with a new look at the Incredible Hulk coaster which was seen making some test runs with live human "test dummies" aboard, along with other effects now testing like the water jets, lights and even some on-board audio. Hopefully it wont be much longer before they are able to open the ride to the public. Later on they catch a peek at some of the new CGI video playing in the queue building.

    Google translate:

    Midway Mayhem is terug met een nieuwe kijk op de Incredible Hulk coaster die werd gezien het maken van enkele testritten met live menselijke "test dummies " aan boord , samen met andere effecten nu testen , zoals de waterstralen , verlichting en zelfs een aantal on-board audio. Hopelijk zal niet het veel langer voordat ze in staat zijn om de rit naar het publiek te openen. Later zij vangen een kijkje bij enkele van de nieuwe CGI video afspelen in de wachtrij gebouw.

  9. Top | #9
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: De hulk

    Wij waren er eergisteren. Overdag werd er niemand toegelaten, hij reed wel maar alleen met personeel werd verteld. Savonds was hij open maar de wachttijd was 90 minuten. Dus maar niet gedaan.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    46

    Standaard Re: De hulk

    Bij ons zijn ze er 3 dagen geleden in geweest 's morgens om kwart voor 9. We mochten kiezen, of wachten tot het park open ging (vanaf het punt net na de Hulk) of proefrijden in de Hulk. Dat hoefden ze onze kinderen geen 2 keer te vragen. Binnen 10 minuten waren ze alweer buiten en konden we meteen het park in (wat ze 5 minuten daarvoor, dus voor de officiële tijd geopend hadden).
    www.edmobama2014.wordpress.com
    - 2014 Rondje LV - SF- LA - LV
    - 2015 van Denver naar LV
    - 2016 Rondje Miami incl de staten Georgia, N-Carolina, S-Carolina, Tennessee



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •