Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

  1. Top | #21

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Volgens mij hebben de hotels daar het gewoon erg moeilijk om te overleven.
    Ze bouwen er veel liever dure appartementencomplexen. Levert meer op.
    Maar wel met gevolg dat het onderhoud wel wat te wensen overlaat.
    En qua drukte, wij vonden het in ieder geval het lawaaiigste hotel van onze vakantie, al kan dat natuurlijk nu wel weer heel anders zijn.
    Misschien hadden wij gewoon veel drukke gasten die houden van hard slaan met deuren.

    Maar eenmaal op het balkon gezeten maakt dat wel een hoop goed hoor.

    Mijn mening: Voor één of twee nachtjes best leuk maar langer zou ik er niet willen zitten.
    Wij gaan in ieder geval volgend jaar naar het Albion hotel in het Art Deco Destrict.

    Staat van 'ons' balkon



    Ons uitzicht vanaf het balkon maakt héél veel goed.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-11-08 om 12:18. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Heb je ook foto's van de kamer? Die interesseren me ook wel.
    Het is juist dat het balkon er niet geweldig uitziet maar ik kijk dan wel vanuit het raam naar het uitzicht en dat maakt veel goed.

  3. Top | #23

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Ik heb niet zo heel veel foto´s maar ze staan voor je op m´n Flickr pagina.

    En voor een paar nachten zal het je er echt wel bevallen. Dat uitzicht is uniek in miami. (zie de pier regelmatig bij CSI miami voorbij komen)

    Nog een tip: Als je er verblijft wel Valet parking nemen. Het is (vonden wij) een hele belevenis als iemand de auto voor je op haalt en als je het niet doet loop je een héél eind te slepen met je koffers over de straat naar het hotel.

    ps. hoop dat de foto's je een indruk geven.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Bedankt voor de foto's, zal mij maar verheugen op de ligging.
    Die gebloemde bedspreien, daar zijn die Amerikanen precies wel gek op hé.

  5. Top | #25

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    inderdaad. En spiegels.
    Echt de halve kamer hangt vol met spiegels.
    Vandaar zo weinig foto's van de kamer. Je komt er zelf altijd raar op te staan, hahaha.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Wij zijn hier onlangs 2 nachten geweest met 2 kinderen. En inderdaad, ook wij kregen een enorme suite met een giga bed, allemaal spiegels, extra kamer voor de kinderen De inrichting... tsja.. daar moet je van houden , maar ach als dat het enige is. Zwembad, strand alles verder prima. Wel ver van Sobe, maar ja... wat is ver. Al zou je een paar blokken eerder zitten , dan is het nog niet te lopen: wat een lang stuk is die Collin Avenue , totaal een mijl of 25 geloof ik. Dus niet te lopen.
    Ideaal die valet parking.

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Zijn in 1988 in dit hotel geweest en vonden het vorig jaar leuk om terug te gaan. We kregen een 3-persoons kamer eigenlijk niets bijzonders, aan de zijkant, op een hoek, zonder balkon. Heb nog gevraagd of de kamer een upgrade kon krijgen maar alles zat vol. Het hotel is gedateerd en oud, staat tussen prachtige torenflats maar werd vorig jaar opgeknapt. 3 nachten vonden wij dan ook wel meer dan genoeg. Jammer, de pier was in het verleden vrij te betreden maar je komt nu niet verder dan een restaurantje. Op zich jammer omdat de pier met name in de avond druk bezocht werd door vissers. Wat ik er van begrepen heb hoort het ook niet meer bij Newport Beach en was op last van ,,de gemeente'' gesloten. Leuk voor een paar dagen maar gezien de beschikbare capaciteit zijn er voor dezelfde prijs zeker betere hotels op plaatsen dichtbij South Beach.
    In het verleden zat er in de kelder een Polynesian Club, was vooral 's avonds erg gezellig maar goed, tijden veranderen. De sfeer in het hotel was op zich wel leuk en rondom het zwembad/strand kun je je goed vermaken.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Wij hebben in dit hotel verbleven van 20-23 aug. 2009. Het hotel is prima bevallen voor die paar nachten. Alhoewel we dit niet zouden kiezen in het geval we bv. een paar weken zouden bevallen.

    We hadden een 1 bedroom kamer gereserveerd en kregen een 2 bedroom kamer. Aan de kamers merk je helaas wel dat het allemaal wat ouder is. Nou zag ik wel dat er ook een grotere toren was, waar wellicht wel moderne kamers zijn ?!

    Het personeel achter de receptie, valet parking of waar dan ook was erg vriendelijk.

    Op het zwembad hebben we ook helemaal niets aan te merken.

    Het lastige vond ik wel dat ik op tripadvisor herhaaldelijk had gelezen dat er gestolen wordt door het schoonmaakpersoneel waardoor we steeds alles opborgen. Zelf geen slechte ervaringen gehad wat dat aangaat, maar toch help je er natuurlijk zelf een handje door voorzorgsmaatregelen te treffen.

  9. Top | #29
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Wij hebben dit hotel "gewonnen" bij Hotwire voor $66 per kamer/nacht voor eind october, en ik ben heel benieuwd hoe het is. We gaan met 5 volwassenen, en we hebben 2 kamers. Het lijkt me dat dat geen probleem gaat worden.
    Ik lees hier in de vorige berichten wat wisselende reacties, dus we wachten af.
    Gezien de prijs is het geen slechte deal denk ik.

  10. Top | #30
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Jammer, de pier was in het verleden vrij te betreden maar je komt nu niet verder dan een restaurantje. Op zich jammer omdat de pier met name in de avond druk bezocht werd door vissers. Wat ik er van begrepen heb hoort het ook niet meer bij Newport Beach en was op last van ,,de gemeente'' gesloten.
    Die beroemde pier is in 2005 getroffen door hurricane Wilma, en sindsdien gesloten. Toevallig las ik gisteren, op zoek naar info over dit hotel, dat vlak voor de kerst de eerste stap gezet is tot opknappen en het zou in augustus 2011 gerenoveerd en open moeten zijn=D>. Ben benieuwd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •