Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach

    Hee allemaal,

    Heeft een van jullie toevallig ervaring met het Newport Beachside Resort Hotel in Miami Beach? Wij gaan er namelijk in februari naar toe voor 9 dagen :lol: (via Jan Doets). De website ziet er leuk uit maar ervaringen zijn belangrijker dan een paar foto's op internet :!: .

    Alvast bedankt voor jullie moeite.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Toledo , Ohio
    Berichten
    43

    Standaard

    Kijk even bij de reviews van tripadvisor en travelocity. De meningen lopen nogal erg uit een. Ik hoop dat je weet dat je in het noorden van Miami Beach zit, waar veel minder te beleven valt dan op South beach.

  3. Top | #3
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Newport Beachside Resort Miami

    Hoi

    In 98 eens geweest,vond het een erg mooi hotel.Wel ligt het ver weg van south beach.Tegenover het hotel zit een Publix, ook kun je gebruik maken van de vispier van het hotel.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 13:12. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  4. Top | #4
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Ik vond het een heel fijn hotel. Kamers met balkon, dat geeft bij mij altijd de voorkeur. Het hotel is inmiddels gerenoveerd, maar toen wij er waren vond ik het al een fijn, verzorgd hotel, dus het kan er alleen maar op vooruit zijn gegaan. Het hotel heeft een mooi strand met palmbomen en ligbedden. Ik vind het strand in Sunny Isles mooier en fijner. Ik heb de afstand nooit een probleem gevonden. Wij hebben altijd een huurauto bij ons. 's Avonds pakten we de auto en reden naar Ocean Drive. Je kan je auto daar makkelijk parkeren in één van de vele overdekte parkeergarages. Het is een hotel waar ik zo weer naar toe zou kunnen gaan. Veel plezier.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    De laatste bevindingen zijn van ong. 2½ jaar geleden. Zijn er in de tussentijd nog meer vakantiegangers in dit hotel geweest ??
    Vorig jaar hebben we gelogeerd in het Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort in Miami Beach. Nu kunnen we daar natuurlijk wel naar teruggaan, maar misschien is het leuker om een ander hotel te proberen.
    Dus reacties ? :?:

    Ien

  6. Top | #6
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    Wij zijn er in tussentijd niet meer geweest. Ik zou er ook niet zo gauw meer naar toe gaan. Ik vond het toen een prettig hotel. Ik geef nu de voorkeur om in de buurt van Ocean Drive te zitten. Er is door de jaren heen veel gebouwd rondom Newport Beachside Resort. Toen was het er nog lekker rustig, nu is het...nou ja, kijk maar naar de foto.....



    Deze gebouwen stonden er toen nog niet. De laatste jaren gingen we altijd naar Sonesta Key Biscayne. Het Sonesta is gesloopt en wordt een Condo/hotel. Superdeluxe als je de site mag geloven. Wij zijn nu ook op zoek naar een ander hotel in Miami.

  7. Top | #7

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    Wij hebben er eergisteren 1 nacht geslapen en waren reuze blij dat het er niet meer waren. Wat een puinhoop! Van de 6 hotels die we in deze vacantie hebben gezien viel het Newport lelijk door de mand!

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    Hoi, wij zijn gisteren teruggekomen uit Florida en toevallig was ons laatste hotel het Newport Beachside Resort. Het hotel is prima. Wel heb je een auto nodig als je nog wat buiten het hotel wil zien. Wij hebben gebruik gemaakt van valet parking $ 15,-- per dag. Zelf parkeren was ook mogelijk (aan de overkant van het hotel) voor $ 10,-- per dag. Voor Miami begrippen niet duur! Wij hadden een kamer gehuurd met 2 Queen size bedden. Bij aankomst bleek dit een kamer te zijn met een King size bed en een uitklap bed. Aangezien onze oudste zoon 17 jaar is, vonden wij dit wel wat aan de krappe kant. Ik heb daar melding van gemaakt bij de receptie en na een helder en vriendelijke uitleg over de afspraken tussen het hotel en de de "European travel agencies" kregen wij zonder morren een andere kamer. Een suite wel te verstaan met 3 ruimtes. 1 aparte slaapkamer met een 'huge' bed voor de kinderen, 1 aparte slaapkamer met another 'huge' bed voor ons en een ruimte met een keukentje en een zit gedeelte. Let wel je moet per dag $ 10,-- resort fee betalen. Dit is voor entertainment, gebruik van ligstoelen op het strand en bij het zwembad.
    Laatst gewijzigd door Conchi; 19-08-07 om 19:55.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    Hoi Conchi,

    Hoelang zijn jullie daar geweest? Zijn jullie daar al eens eerder geweest?
    Vonden jullie het verder wel een goed hotel?
    Weten jullie soms of je vanuit dit hotel ook excursies kan maken?
    Of kan je een bus nemen ofzo?
    Kunnen jullie mij soms meer vertellen hierover of over deze buurt?
    Vast bedankt.

    Groetjes,
    Bowie13

  10. Top | #10

    Standaard Re: Hotelervaring gevr.: Newport Beachside Resort ~ Miami Beach

    Ha Bowie13,

    We zijn eerder in Miami geweest. De 1e keer in Miami's South Beach Art Deco District (ook erg leuk). We zijn 3 dagen in het Newport geweest. Het hotel was prima. Ze zijn naar mijn idee wel aan het verbouwen of aan het renoveren maar daar hebben wij als gast niets van gemerkt. Wij hebben voor onze Florida trip een auto gehuurd maar via de concierge (van elk hotel overigens) kan je van alles regelen, dus ook excursies. Er rijdt een stadsbus langs de deur, daar hebben wij dus geen gebruik van gemaakt maar ik zag wel hotelgasten van de busdienst gebruik maken.

    Het is echt een hele rustige buurt, verder geen direct toeristen vertier buiten het hotel op de Sunny Isles. Voor het 'echte' uitgaanswerk moet je echt op South Beach (Art Deco district) zijn. Daar is het 24 uur per dag gegarandeerd vermaak, winkels, disco's, bars en restaurants.

    Mocht je nog vragen hebben? vraag ze gerust hoor.

    Heel veel plezier!

    Conchi
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 20:21. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •