Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Navigatie met off line maps op de mobiel

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    gouda
    Berichten
    15

    Standaard Navigatie met off line maps op de mobiel

    Wij gaan in sept okt naar Florida en willen de off line maps van de play store gebruiken voor de navigatie. Hier heb je dus geen internet voor nodig. Heeft iemand ervaring hiermee. het zou nl weer een apparaatje schelen om mee tenemen (en we hebben er al zo veel)

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Natuurlijk, o.a. de navagatie HERE is gratis, effe de USA kaart erbij downloaden en klaar.
    Zelf niet gebruikt, maar weet dat er veel mensen hier, en elders deze gebruiken.


    https://play.google.com/store/apps/d...app.maps&hl=nl
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Hey Yvonne,

    Er zijn verschillende Apps (betalen of gratis) uit de play store die GPS aanbieden met behulp van offline maps.
    Als je echt Google Maps wil gebruiken, kan ik al zeggen dat dit niet gaat werken. Je kan tegenwoorig een bepaald gebied offline downloaden voor gebruik zonder internet of in het buitenland, maar voor een volledige staat is dit (nog) niet mogelijk.

    Een gratis mogelijkheid: "Here" van Nokia (zelf nog niet getest, maar ik ga hem zeker downloaden wanneer ik terug naar Florida ga).

    Een betalende mogelijkheid (die ik vorige keer met succes gebruikt heb): CoPilot. Deze kost wel iets, maar je hebt bepaalde work-arounds waardoor het goedkoper kan.
    -> Je kan bv de .apk van CoPilot gratis downloaden op het internet (zo heb je al niet moeten betalen voor de applicatie) en vervolgens enkel een kaart kopen.
    Vaak krijg je bij de koop van 1 kaart, 1 gratis erbij. Zo heb ik momenteel de kaarten voor heel Europa en de Verenigde Staten voor slechts 8 euro aangekocht.
    Nadien herkende de app mijn e-mail adres, waardoor ik ook gratis de app vanuit de playstore kon downloaden (op bv een nieuwe gsm).
    Dit is een zeer uitgebreide app, die vaak gebruikt wordt door truckers omdat er heel veel POI's inzitten, gratis aangeven van flitscamera's, ...

    Er zullen nog wel alternatieven zijn, maar deze komen als eerste in me op.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fa341009 Bekijk Berichten
    Hey Yvonne,

    Er zijn verschillende Apps (betalen of gratis) uit de play store die GPS aanbieden met behulp van offline maps.
    Als je echt Google Maps wil gebruiken, kan ik al zeggen dat dit niet gaat werken. Je kan tegenwoorig een bepaald gebied offline downloaden voor gebruik zonder internet of in het buitenland, maar voor een volledige staat is dit (nog) niet mogelijk.

    Een gratis mogelijkheid: "Here" van Nokia (zelf nog niet getest, maar ik ga hem zeker downloaden wanneer ik terug naar Florida ga).
    Je kan zeker met google maps navigeren door een hele staat. Je moet alleen de stukjes "landkaart" zelf selecteren en downloaden. Dit moet je doen vlak voor dat je vertrekt. Ik heb Here hier in Nederland getest en werkte ook prima.

    grtjes

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    gouda
    Berichten
    15

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Onze navigatie heet echt OFFLINE MAPS. Ik gebruik hem in Nederland en zag dat je ook de kaarten van Florida kon downloaden. Vandaar.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Dan vermoed ik dat de vraag door de meesten verkeerd is begrepen. Een zoekvraagje in Play Store leverde mij verschillende hits op. Bedoel je "Offline Maps And Navigation" van "Navigation", Maps.me van "My.com", "Offline Maps" van Elderorb, "All-In-One Offline Maps" van Psyberia, Offline Map Navigation van Virtualmaze... gewoon even de bovenste 5 hits...

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Positieve ervaring met navmii. Je kunt deze offline gebruiken op Ipad, Iphone. Android weet ik niet, geen ervaring mee.
    Je kunt dan de map van Florida downloaden en dan vervolgens gebruiken. Reageert snel en is up-to-date.

    Aanrader!
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Mads2010 hij werkt ook goed op Android, wij hebben hem vorig jaar gebruikt evenals Here van Nokia die ook super is.
    Die vonden wij dan weer makkelijk omdat hij ook de restaurants en andere bezienswaardigheden in de buurt toonde en dan kon je erop klikken en navigeren hij je er zo naar toe, en hij onthield je adressen waar je veelvuldig kwam.
    Wellicht doet Navmii dat ook hoor, dat hebben wij niet uitgevonden iig.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    midden van het land
    Berichten
    23

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Wij hebben net vorige week maps.me routeplanner geinstalleerd.
    Veel mogelijkheden.
    Ook de kaarten Florida staan al op onze telefoon zodat we die in februari kunnen gebruiken.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: navigatie met off line maps op de mobiel

    Gewoon tomtom go kopen voor 20 euro voor een heel jaar wekt perfect
    En wat is nu 20 euro voor een goede routeplanner die ook nog eens altijd up to date is



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •