Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Leuke plaats tussen Daytona en Miami

  1. Top | #1
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Leuke plaats tussen Daytona en Miami

    Ik ben op zoek naar een leuke plaats aan de kust tussen Daytona/Cocoa Beach om een paar nachten te verblijven. Een beetje zo halverwege zodat we niet meer al te ver naar Miami Airport hoeven te rijden op de dag van vertrek. Ik heb al gekeken naar Fort Pierce, West Palm Beach etc. Wie is hier eerder geweest en is het de moeite waard? Of is het beter door te rijden naar Hollywood of Fort Lauderdale?

    Groetjes Monique

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Leuke plaats tussen Daytona en Miami

    Wij zijn vorig jaar een paar dagen in Fort Lauderdale geweest en vonden het erg leuk.

  3. Top | #3
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Leuke plaats tussen Daytona en Miami

    Wij zijn verschillende keren in Fort lauderdale geweest, leuke plaats. Pelican Grand Beach hotel is trouwens een erg mooi hotel.

    http://www.pelicanbeach.com/

    Volgend jaar verblijven we voor de eerste keer in Pompano beach, ligt in de buurt van Fort lauderdale.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Leuke plaats tussen Daytona en Miami

    Vero Beach of Palm springs is ook leuk om een tussenstop te maken. In Vero beach is ook een Disney resort.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •