Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Tussen Miami en Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Tussen Miami en Orlando

    Beste kenners,

    Op 14 april 2017 landen we in Miami. De volgende dag zouden we een rit maken richting Orlando (3.5 uur rijden ongeveer).
    De rit tussen die 2 plaatsen ben ik niet zo bekend mee, daarom wou ik eens even horen wat er zoal interessant is om even te stoppen onderweg.
    In de voormiddag staat er in ieder geval al iets vast: Fort Lauderdale (meer bepaald de Jungle Queen riverboat tour).
    Daarna hebben we een hele namiddag om de rit te maken. Wat we niet willen doen op de eerste dag is een mall (zoals Sawgrass ofzo) bezoeken.
    We zijn wel geïnteresseerd in natuur (en de echt mooie stranden), gezellige plekjes (pleintjes, marktjes, ...), pretparken/waterparken, ...
    Alle suggesties zijn welkom!

    Alvast heel vriendelijk bedankt! Dit forum heeft me al heeeeel wat geholpen

    Edit: zag net de post van "jg" waar blijkbaar aangegeven wordt dat het waarschijnlijk interessanter is om in 1 keer door te rijden.
    Dat zit er dus in, maar moest er toch iemand met een leuk idee komem: shoot!
    Laatst gewijzigd door fa341009; 23-05-16 om 17:14.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Tussen Miami en Orlando

    Wij zijn over de 91 van Miami naar Orlando gereden afgelopen maand. Dan kom je iets na de helft langs Highland Hammock State Park. Wij vonden het echt een prachtig park, een van de mooiere waar we geweest zijn. Echt een aanrder dus. Zie ook een kort verslag:

    http://reisflorida2016.blogspot.nl/2...davenport.html

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: Tussen Miami en Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    Wij zijn over de 91 van Miami naar Orlando gereden afgelopen maand. Dan kom je iets na de helft langs Highland Hammock State Park. Wij vonden het echt een prachtig park, een van de mooiere waar we geweest zijn. Echt een aanrder dus. Zie ook een kort verslag:

    http://reisflorida2016.blogspot.nl/2...davenport.html
    Toegevoegd aan de planning! Bedankt voor de tip

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tussen Miami en Orlando

    Ik zou de kust blijven volgen en dan bij Fort Pierce de 70 en 98 nemen naar de HWY 27 voor Highland Hammock State Park.
    En ik ben het er mee eens dat het een leuk park is want we zijn er verschillende malen geweest.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •