Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 78 van de 78

Onderwerp: Space Mountain

  1. Top | #71
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Hoofdpijn? Neem dan geen Rollercoaster die zijn meestal van hout, de ride kan erg bumpy zijn.

  2. Top | #72
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Space Mountain in Disney Parijs is een VEKOMA. Deze staan bekend om harder te rammelen als ze ouder worden. Space Mountain in Disneyworld is een Disney eigen bouw. Heel ander soort baan (je zit ook achter elkaar ipv naast elkaar).


    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #73
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    JanineB

    De volgende website zou je eens kunnen lezen:http://achtbanen.franksnijders.com

    ACHTBANEN.
    DE MENS IS DE GRENS.

    groetjes Henke.

  4. Top | #74
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Ik heb ook heel lang last gehad van hoofdpijn, pijn in nek en spieren en zo. Totdat ik er achter kwam dat ik veel te verkwampt in de rollecoasters zat. Is ook wel logisch: als je weet dat je er last van krijgt ga je je er tegen verzetten.
    Totdat ik een keer met een vriend in een coaster ging (met vrijhangende benen) en hij me wat tips gaf:
    - Klik de beugel zo strak mogelijk vast. Adem uit en probeer die extra "klik" te halen. Dat geeft je meer stevigheid en minder de neiging om je spieren te spannen.
    - Houd je hoofd niet naar voren, maar probeer teggen de hoofdsteun aan te zitten. Ook weer extra stevigheid en veel minder last van de G-krachten.
    - Kijk goed vooruit. Als je alle bochten ziet aankomen weet je wat er gaat gebeuren.

    En sindsdien geniet ik van (de meeste) coasters. Zelfs vorig jaar nog twee keer in de (floorless) Sheikra geweest, terwijl ik me had voorgenomen daar nooit meer in te gaan. En volgende maand ... dan ga ik weer!!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #75
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Wat Michael zegt is denk ik het probleem bij veel mensen. Die zitten veel te verkrampt in de achtbaan.
    Ik zit bijna altijd met m'n armen los. Laat je gewoon meevoeren door de achtbaan.

    Zelf weet ik redelijk wat ik kan verwachten van een baan (ervaring). Sommige types doe ik zelf liever ook niet meer (Vekoma inverted). Maar bepaalde merken zijn gewoon altijd soepel (Intamin, B&M). En daar staan er toevallig het meeste van in de USA
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Het Westland!
    Berichten
    30

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Nou dat zijn in ieder geval alweer bruikbare tips! Bedankt!
    Het is idd zo dat je verkrampt zit!
    10-21 februari 2010 naar Florida geweest!

  7. Top | #77
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Space Mountain sluit waarschijnlijk...

    Leukste is om los te komen uit je stoel. En dat heb je enkel als je je handen los hebt..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #78
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard [Nieuws] Disney onthult details Space Mountain

    Disneyworld heeft details naar buiten gebracht over de vernieuwde Space Mountain. Het verhaal is langer geworden en er kan een spelletje gespeelt worden tijdens het wachten.

    Softopening wordt binnenkort verwacht.

    Disney World reveals new Space Mountain roller coaster details as rumors of a soft opening intensify



    Today the Disney Parks Blog has announced new details about Space Mountain , which is poised to reopen after a length refurbishment. The roller coaster is located in Tomorrowland in the Magic Kingdom theme park. Although its official opening is slated for later this month, rumors seem to indicate that a soft opening could occur late this week or early next week.

    The blog says that Space Mountain now features an extended storyline, drawing guests in on a space station adventure. As part of the new experience, they can participate in games like deflecting meteors while they wait.
    CLICK HERE for details and photos. Each game takes 90 seconds, and 86 guests can play at a time.

    Disney promises that its most loyal fans will find special personalized touches. For example, there is a sign that says H-NCH 1975. This is a tribute to the late John Hench, a legendary Imagineer. Keep an eye out for other "insider" references.

    Bron: www.examiner.com
    Nieuwe wachtrij:


    Spelletje:
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-11-09 om 21:07.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •