Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 78

Onderwerp: Space Mountain

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik vond juist het racen naar het concert door de straten van LA goed gevonden én wel goed uitgewerkt. Waarom zou Aerosmith eigenlijk een coaster ontwerpen?

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Ik vond juist het racen naar het concert door de straten van LA goed gevonden én wel goed uitgewerkt. Waarom zou Aerosmith eigenlijk een coaster ontwerpen?
    Ik merk dat discussies tussen jou en mij vaak uitmonden in een Wellus-Nietus verhaal.
    Ik VIND het ene en jij VIND het ander. Iedereen blij
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Ik vond juist het racen naar het concert door de straten van LA goed gevonden én wel goed uitgewerkt. Waarom zou Aerosmith eigenlijk een coaster ontwerpen?
    Wat Njit quotte komt dus van mij

    Ik vind het idee van naar het concert rijden beter (in WDW dus) dan dat hij een achtbaan ontwerpt. Lijkt me logisch, bedoel: wat heeft Aerosmith nou met een achtbanen?

    Maar juist binnenin vind ik juist in Parijs het beter uitgewerkt. Vooral de lampen vind ik beter (in WDW zijn het maar wat neonlampen en verkeerslichten en in Parijs heb je discolampen, een stroboscoop en van die podiumstellages waar je doorheen rijdt). Daarom denk ik dat in Parijs de essentie ook is dat je door het concert heen rijdt.

    In WDW rijdt je met de limo naar het concert en in Parijs beleef je het concert tijdens de rit (zoals ik het dus ervaar).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard

    tis gewoon bij alle 2 een leuke attractie :lol:

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard

    En RnRC is Nederlands fabricaat van Vekoma. bij mij staat Kraken op nummer 1. Voor je hoogtevrees kan ik Sheikra aanbevelen.

    Enzo

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker disney_cutie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Z-Limburg NL
    Berichten
    16

    Standaard Space Mountain

    Hallo,
    we hebben eerder eens gelezen dat er bij verschillende attrakties 2 verschillende ritten zijn.(Bijvoorbeeld Space mountain in de linker of rechter rij instappen) Wie heeft daar ervaring mee en heeft tips?
    Alvast bedankt :!:

  7. Top | #27
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Space Mountain

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney_cutie
    Hallo,
    we hebben eerder eens gelezen dat er bij verschillende attrakties 2 verschillende ritten zijn.(Bijvoorbeeld Space mountain in de linker of rechter rij instappen) Wie heeft daar ervaring mee en heeft tips?
    Er zit een klein verschil in lengte maar voor de rest zijn de tracks volgens mij identiek..

    There are two separate tracks inside Space Mountain, one is 10ft longer than the other, where they cross over. One track is 3,186 ft long, the other 3,196 ft.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #28
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Het is niet echt een antwoord op de vraag die je stelt maar ik heb weleens gelezen dat je het beste in de linker rij kan gaan staan. Het schijnt dat deze rij het snelste gaat....of het echt zo is :?:

    Hoe korter de wachttijd hoe beter!!

    Misschien weet iemand of het ook echt zo is?

    meisje

  9. Top | #29
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje
    Het is niet echt een antwoord op de vraag die je stelt maar ik heb weleens gelezen dat je het beste in de linker rij kan gaan staan. Het schijnt dat deze rij het snelste gaat....of het echt zo is :?:
    Volgens de wet van Murphy gaat de rij waar jij NIET in staat altijd sneller
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #30
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje
    Het is niet echt een antwoord op de vraag die je stelt maar ik heb weleens gelezen dat je het beste in de linker rij kan gaan staan. Het schijnt dat deze rij het snelste gaat....of het echt zo is :?:
    Volgens de wet van Murphy gaat de rij waar jij NIET in staat altijd sneller
    Daar hebben wij ok altijd last van!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •