Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 78

Onderwerp: Space Mountain

  1. Top | #41
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Nooit op gelet, Gaan wij voortaan ook maar links ivm onze zoon die toch altijd wel moet wennen aan roller coasters.

    Ik vind Big thunder mountain in parijs heftiger dan Mk in Orlando!
    Maar Orlando kraken wij niet af hoor!, Ik dacht ik geef even mijn mening over deze attractie het kwam in een keer in mij op!

    Groetjes Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard

    Je hebt gelijk, in Parijs is hij veel heftiger, hij gaat veel sneller vooral het laatste stuk. Maargoed in MK is hij dan ook wel wat ouder. Ik denk dat de TOWER OF TERROR mischien ook wel heftiger word dan in MGM.

    Groetjes van Jannie

  3. Top | #43
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannie
    Je hebt gelijk, in Parijs is hij veel heftiger, hij gaat veel sneller vooral het laatste stuk. Maargoed in MK is hij dan ook wel wat ouder. Ik denk dat de TOWER OF TERROR mischien ook wel heftiger word dan in MGM.

    Groetjes van Jannie
    Dan is het misschien maar beter dat onze zoon in MGM the Tower of terror al gewend is, Dan durft hij tenminste in die van parijs!
    Daar ben ik ook erg benieuwd naar moet ik je zeggen.
    Wij gaan ieder jaar naar parijs in 1 van de maanden Januari , feb, maart!
    Het ligt er maar net aan wanneer mijn hubby vrij heeft!

    Maar niets overtreft ORLANDO.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #44

    Standaard

    Mijn vriend is geen held in rollercoaster. Ik moet hem absoluut niet meenemen in rollercoasters die over de kop gaan. Vorig jaar is hij voor de eerste keer mee gegaan in Big Thunder Mountain in Orlando. Dit jaar is hij ook in Big Thunder Mountain gegaan in Parijs. Hij vond deze minder erg dan in Orlando. Is het me dan toch gelukt dat hij zijn grenzen gaat verleggen?
    Ik heb nu gelijk hoop gekregen. Misschien gaat hij dit jaar makkelijk in de Mummy, ToT en misschien zelfs in Expedition Mount Everest!

  5. Top | #45
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simgirl
    Mijn vriend is geen held in rollercoaster. Ik moet hem absoluut niet meenemen in rollercoasters die over de kop gaan. Vorig jaar is hij voor de eerste keer mee gegaan in Big Thunder Mountain in Orlando. Dit jaar is hij ook in Big Thunder Mountain gegaan in Parijs. Hij vond deze minder erg dan in Orlando. Is het me dan toch gelukt dat hij zijn grenzen gaat verleggen?
    Ik heb nu gelijk hoop gekregen. Misschien gaat hij dit jaar makkelijk in de Mummy, ToT en misschien zelfs in Expedition Mount Everest!
    Ik hoop dat hij zijn angsten overwint want niets is leuker om samen alles te doen.
    Ik moet je eerlijk opbiechten dat ik ToT eerst ook niet zag zitten tot dat mijn man zei: Kom orlando ga je mee daar in!
    Toen dacht ik : als mijn zoon dat al durft en mijn man vind het verantwoord dan moet ik toch ook kunnen gaan?
    En dat deed ik pas vorig jaar en nu heb ik spijt dat ik het niet veel eerder had gedaan, Vertel dat verhaal maar aan je vriend! :lol:

    Terwijl ik heel veel andere (Enge) Attracties wel doe!
    Ik zit behoorlijk raar in elkaar. :roll:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Nooit op gelet, Gaan wij voortaan ook maar links ivm onze zoon die toch altijd wel moet wennen aan roller coasters.

    Ik vind Big thunder mountain in parijs heftiger dan Mk in Orlando!
    Maar Orlando kraken wij niet af hoor!, Ik dacht ik geef even mijn mening over deze attractie het kwam in een keer in mij op!

    Groetjes Marisca
    Ik vind hem in Parijs ook heftiger dan Anaheim. Idem @ Space Mountain. Stelletje softies :P haha

  7. Top | #47

    Standaard Space Mountain

    Space Mountian sluit waarschijnlijk

    Terwijl het nog steeds een gerucht is, is het zeer waarschijnlijk dat Walt Disney World 's Space Mountain een heropfrissing krijgt, helemaal vernieuwd en opnieuw gebouwd word in 2007 of 2008.

    Terwijl niks officieel aangekondigd is door Disney, geven de werknemers hinten dat het gaat gebeuren.

    Op CMI Radio Episode #3, gastheer Mikey Silva intervieuwde Walt Disney World Cast Member "Ace", die werkt aan Space Mountian, zei: "We're going to be going under refurbishment in 2007, in which they are actually going to rebuild the ride from scratch. They are going to put in a lot more futuristic elements, because this is an outdated roller coaster."

    Er zijn 5 Space Mountain's in verschillende Disneyparken.
    Walt Disney World's Space Mountian was de eerste, en is 31 jaar oud. En is ook de meest gedetaeerde.
    Tegenover de klassieke attracties:
    -Space Mountian is ruw.
    -Space Mountian is niet zo donker tegenover de andere.
    -Space Mountain heeft geen darkride Soundtrack.
    -Space Mountian loopt ver achter op de technologie.

    Onlangs, Disneyland's Space Mountian heeft een hele heropfrissing gekregen voor de 50th Anniversary Happiest Celebration on Earth. Disneyland Paris's Space Mountain: De la terre à la lune, is ook vernieuwd met nieuwe effecten, een nieuwe baan en een nieuwe naam: Space Mountian Mission 2. Omdat alle andere Space Mountian's een technologishe update hebben gekregen sinds het origineele, voorspellen veel dat Walt Disney World de volgende is die een nieuwe opfrissing krijgt.

    Gebasseerd op de veranderingen dat WDI (Walt Disney's Imagineering) heeft aangebracht aan de andere Space Mountian's, de aankomende opfrissing het volgende bevat:
    -een nieuwe baan (waarschijnlijk een nieuwe layout)
    -nieuwe treinen (opnieuw ontworpen)
    -een nieuwe soundtrack
    -nieuwe special effects met de technologie van 2007

    De nieuwe track layout zal waarschijnlijk worden zoals in Anaheim, Paris and Tokyo, omdat deze layout ontworpen zijn om in een bebouw te passen van 200ft. diameter. De Imagineers hebben in de Florida versie 300ft. diameter om mee te werken.
    Wat denken jullie ervan ??

    Bron: VisionsFantastic.com
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-09 om 14:02.

  8. Top | #48
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Space Mountian sluit waarschijnlijk...

    Het wordt in ieder geval niet de Lay-Out van Parijs... het zou dan de lay-out van Anaheim worden.
    Nieuwe trains, jawel, maar wel in de oude configuratie (dus gewoon nog steeds achter elkaar)
    Alleen de binnenkant zal worden aangepakt, nét als in Californië.

    Van afbreken en wederopbouw is geen sprake, daar de TTA er ook nog doorheen loopt, dan zou je 2 rides moeten sluiten.

    Dus diegene die hadden gehoopt op een Paris Config, kunnen het wel vergeten...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Space Mountian sluit waarschijnlijk...

    Ik hoop dat ze het uitstellen tot na 2007 want wil toch graag nog een keer deze versie van Spacemountain doen. Vind deze huidige versie toch wat leuker dan die in Parijs omdat je hier niet 1 lange trein hebt maar allemala losse wagens.

    Maar ja als het niet zo is dan moet ik maar weer teurg komen als tie klaar is :-)

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Zo ziet space mountain er uit als het licht aan is...

    he luitjes!
    wij zijn net weer terug uit orlando en wilde dit even met jullie delen..
    wij stonden net klaar om in te stappen voor space mountain toen er een technisch mankement was... om dit op te lossen moesten de lichten aan en een paar mannen de baan op...natuurlijk hebben wij wat foto's gemaakt van de baan met licht aan....is wel een afknapper zo.... normaal zie je een donkere hemel met allemaal lichtjes...en hieronder dus als het licht aan is....






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •