Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Eten meenemen naar pretpark ?

  1. Top | #21
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Eten meenemen naar pretpark ?

    De snelste manier is nog altijd: parkeren bij een zwembad park en dan een bus nemen naar de parken.
    Ook in Disney Springs kan dat nog steeds. alle bussen rijden meestal naar het Ticket and transportation center en vanuit daar kun je naar je final destination.

    Toen wij ooit met een grote groep waren loonde het de moeite om een aantal keer heen en weer te rijden en maar voor 1 auto te betalen. met 4 autos was dat de moeite.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eten meenemen naar pretpark ?

    En als je het laatste nieuws leest dan zie je dat ze dit niet meer doen en waarschijnlijk om deze reden.
    Alle bussen gaan eerst naar een hotel, in het hotel moet je eruit en moet je overstappen op de bus naar het park waar je naartoe wilt.
    Hetzelfde geldt voor de bussen bij een zwempark, deze gaan (bijna altijd) naar de hotels. Uitzondering is blizzard beach die ook naar Animal Kingdom gaat.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •