Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Langparkeren bij Sanford Airport

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Langparkeren bij Sanford Airport

    Hallo

    In oktober is het plan dat 2 amerikaanse familieleden hier een week of 6 naar toe komen. Nou is het punt dat ze relatief voordelig vanaf Sanford kunnen vliegen maar daar moeten ze dan wel naartoe rijden met de auto en daar ergens ook zolang parkeren. De vraag is "Weet iemand een voordelige en beveiligde parkeerplek in de buurt van de luchthaven SFB?"
    Op SFB zelf parkeren is namelijk $13 per dag en dat loopt op als het voor 6 weken is.

    vast bedankt voor het meedenken

    Henk

  2. Top | #2
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: longterm parking @Sanford Airport

    Met een taxi naar het vliegveld? Of iemand vragen om ze weg te brengen. Ik denk dat dat het goedkoopst is.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: longterm parking @Sanford Airport

    Verreweg het goedkoopst is, dat ze voor één dag een auto huren en daarmee naar het vliegveld rijden. Vraag het autoverhuurbedrijf of ze 'one-ways' voor één dag accepteren. Ik heb alleen ervaring op dat gebied met Hertz, waar dat nooit een probleem is. Mogelijk ook andere verhuurbedrijven, maar dat weet ik niet omdat die niet 'bij ons' in Sebring zitten.

    Dus bij de lokale vestiging van het autoverhuur regelen; of via de website van een autoverhuurder.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Re: longterm parking @Sanford Airport

    bedankt Fleurida en koenkamphuys voor het meedenken. De familie had zelf ook al bedacht dat iemand ze misschien kan brengen. Tis echter een behoorlijke rit van New Orleans waar ze vandaan komen naar Orlando. Hadden even gekeken naar oneway rentals maar moeten er nog eentje zien te vinden die geen drop-off charge berekend.

    In een helder moment eens bij Grehound op de site gekeken. En tenzij er iemand is die ze wil brengen naar Orlando is dit de meest economische oplossing
    Laatst gewijzigd door Henk Mychelle; 31-05-16 om 11:06.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: longterm parking @Sanford Airport

    .. Vanuit New Orleans... die had ik niet bedacht. Ik dacht binnen Florida.

    Maar dan mis ik iets. Als je vanuit New Orleans naar Nederland wil komen. Waarom dan eerst naar Florida? Er moet toch tegen een normaal tarief een vlucht te vinden zijn vanuit daar via een overstap naar Nederland te vliegen?

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Berichten
    24

    Standaard Re: longterm parking @Sanford Airport

    1 van beide heeft nog weinig gevlogen en voornamelijk het stijgen en dalen vindt hij spannend. Het prijsverschil tussen vliegen vanaf new orleans en orlando is 400 euro per persoon



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •