Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: mriekje

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    15

    Standaard Even voorstellen: mriekje

    Ik ben Marieke 33 jaar, getrouwd met Robert.
    Vroeger werkzaam in het toerisme (voornamelijk Finland), dus de weggetjes weet ik redelijk te vinden
    Heb een aardige vliegangst, dus ga niet zomaar voor elke aanbieding qua vliegen.
    Mijn favo combi is tot op heden BA & Virgin. Tui vind ik ook een prima optie.
    Inmiddels 3 keer naar Florida geweest, 2011, 2012 en 2014.
    Eerste keer rondje Orlando (Cocoa Beach), St. Petersburg, Naples, Everglades, Miami. 2e keer Miami, Key's en Naples.
    Laatste keer starten in New York en met de auto naar het zuiden gereden, dus St Augustine, Orlando en Pompano Beach.
    Het is inderdaad een verslaving. Echter hebben we ook een VW busje (2e verslaving). Dus onze droom is nog eens deze te verschepen voor een reis door Amerika.
    Dit jaar gaan we weer (over 2,5 week), samen met mijn broertje. Planning is ongeveer als volgt: landen op Orlando, daarna door naar St Augustine en omgeving, St. Petersburg en omgeving, Naples en omgeving en terug naar Orlando. Dit kan nog iets aangepast worden, aangezien alleen de 1e overnachting geboekt is en de laatste 6 nachten. (we gaan ruim 2 weken).
    Dit forum al tig keer bekeken voor tips & trics en nu toch maar eens een account aangemaakt. Wie weet kan ik ook weer anderen helpen.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: mriekje

    Florida is altijd een verslaving. Leuk idee om een keer met je volkswagenbusje door Amerika te touren. Is die als camper ingericht? Zul je wel opvallen tussen al die megacampers...

    Welkom op ons forum voor Floridaverslaafden en toekomstige verslaafden.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    15

    Standaard Re: Even voorstellen: mriekje

    Ja het is een camper. Er zijn er al meerdere voor ons geweest en in Amerika rijden ze ook gewoon rond. Lijkt me inderdaad erg leuk om dan tussen die megacampers te staan

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: mriekje

    Hey wat leuk!
    Hoop idd dat je kennis deelt hier, zo te lezen heb je genoeg ervaring!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •