Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Roy Reuter

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Even voorstellen: Roy Reuter

    Hoi,

    ik ben Roy, vorige maand 33 geworden. Nu 7 jaar een relatie met Guus, vorige maand 39 geworden. We wonen sinds 2010 samen in Rotterdam. We zijn allebei gek op pretparken, bordspellen (en dan niet spellen als Levensweg, Monopoly etc, maar meer de wat moeilijker te verkrijgen spellen) en groot Disney fan.


    In 2010 zijn we een midweek naar Disneyland Parijs gegaan en dat vonden we zo leuk, dat we in 2011, drie weken naar Orlando (WDW) zijn gegaan. In 2013 konden we het niet laten en zijn we weer 3 weken gegaan. We hebben voor dit jaar even getwijfeld tussen Los Angeles of weer naar Florida, maar door een aanbieding toch maar weer voor Florida gekozen.

    Suggesties, aanbiedingen en dergelijke voor onze vakantie later dit jaar, zijn zeker welkom. Ik heb ook een bericht geplaatst, bij reisschema's:

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...-november-2016

    - Roy.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: Roy

    Hey Roy,

    Welkom en hier zijn genoeg Florida en WDW fans. Wij zijn net terug van onze trip!
    Plaats ook je ervaring hier!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •