Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Reisschema Roy & Guus: Orlando - WDW, oktober/november 2016

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Reisschema Roy & Guus: Orlando - WDW, oktober/november 2016

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Nee hoor, ook via attractiontickets te bestellen (de Ierse en UK site). 7, 14 en 21 daagse ultimate tickets.
    Heb ze inderdaad gevonden.
    Aangezien ik de hele vakantie door het reisbureau wil laten vastleggen, maar even kijken of zij voor mij deze tickets ook kunnen/willen bestellen. Anders zelf maar doen tegen die tijd.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Reisschema Roy & Guus: Orlando - WDW, oktober/november 2016

    In principe hebben we nu alles geboekt, behalve de auto nog. Kom daar echt niet wijs uit en ben bang voor verrassingen te staan.

    Zo zie ik bijvoorbeeld bij uscarhire.com een auto via Alamo voor 388 euro voor onze periode, maar ik kom er niet duidelijk uit welke verzekeringen daar bij zitten.
    Kijk ik via Alamo.com zelf, kom ik op een bedrag van bijna 600 euro. Hierdoor ga ik twijfelen.

    Alamo lijkt ons het beste, aangezien je daar de auto kan terugbrengen bij Disney Dolphin resort, waar we vlakbij zitten. Ophalen doen we gewoon vanaf MCO.

    Iemand nog tips zodat duidelijk is wat er in de prijzen inbegrepen is? En welke verzekeringen heb je nu werkelijk nodig?
    We gaan de auto alleen gebruiken om van de pretparken heen en weer te rijden, niets bijzonders dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •