Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 135

Onderwerp: Revolut

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mriekje Bekijk Berichten
    Na jullie ervaringen met Revolut en nog eens even zoeken op internet toch ook maar aangevraagd. Gisteren kaart binnen gekregen en gisteravond meteen geld erop gezet (idd eerst alleen een klein bedrag ). Nu is het nog niet binnen bij Revolut. Navraag gedaan en zij zien hem ook nog niet. Ik heb dit met mijn Rabobank rek nr. gedaan. Hebben jullie hier ervaring mee dat dit langer duurt?
    Ik heb ook gisteravond het bedrag overgemaakt, en net na het eten stond het erop. Totaal ongeveer 24 uur geduurd. Ben er vooralsnog erg content mee, zal nu een groter bedrag storten. Nu alleen de koers nog wat beter worden, maar dat kunnen ze niet regelen :-)
    Rondreis Washington - Florida (Juli 2013) : http://orlanton2013.wordpress.com/
    Rondreis Westkust - Florida (Juli 2015) : http://westkustenflorida.wordpress.com
    Rondreis Westkust - Florida (Juli 2016) : http://westkustenflorida2016.wordpress.com/
    Rondreis Deep South -Florida (Juli 2017) : http://deepsouth2017.wordpress.com/

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    15

    Standaard Re: Revolut

    Ja hier is het inderdaad ook gelukt. Ben beetje ongeduldig denk ik

  3. Top | #43
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Mijn bedrag staat dus nu per ongeluk in $ ipv €. Waarschijnlijk mijn schuld maar kan me niet herinneren dat ik top up in $ heb aangeklikt.
    Zouden ze dit nu nog voor mij over kunnen zetten naar de €, of zou dat weer een hoop kosten aan koersverlies of zo?

  4. Top | #44
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Mijn bedrag staat dus nu per ongeluk in $ ipv €. Waarschijnlijk mijn schuld maar kan me niet herinneren dat ik top up in $ heb aangeklikt.
    Zouden ze dit nu nog voor mij over kunnen zetten naar de €, of zou dat weer een hoop kosten aan koersverlies of zo?
    Dit kun jezelf in de app doen, maar waarom zou je dat doen?

  5. Top | #45
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Het is nu tegen een slechte koers gewisseld, dus dacht als er weer ff een rustigere koers is kan ik het terugzetten.
    Maar jij denkt dat ik het beter kan laten staan en nu besteden? Ben nu in FL.

  6. Top | #46
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Het is nu tegen een slechte koers gewisseld, dus dacht als er weer ff een rustigere koers is kan ik het terugzetten.
    Maar jij denkt dat ik het beter kan laten staan en nu besteden? Ben nu in FL.
    inderdaad ja, beter om nu te besteden (ipv je CC).

    Fijne vakantie (wij nog 50 dagen voordat we mogen).

  7. Top | #47
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Revolut

    Gisteren hebben Fabian en ik de kaart binnen gekregen! Hij heeft er meer verstand van dan ik, maar in ieder geval allebei onze eigen kaart! Nu nog even aftellen, 38 dagen!

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Revolut

    Na al jullie positieve ervaringen heb ik zojuist ook een Revolut card aangevraagd. Ook direct een klein bedrag over gemaakt. Nu wachter tot het erop staat. Het klink echt wel heel goed! Hebben jullie ook een foto van je paspoort en gezicht moeten maken? In de app stond dat de overheid het wil weten wanneer er meer dan € 1000.00 getransfereerd wordt en dat dit bevestigd moet worden met deze gegevens. Ook moest ik de camera van mn mobiel op mn paspoort leggen waarna deze gescand werd. Heb ik nu iets gedaan wat niet nodig was...?? Trouwens is de kaart echt van Mastercard?

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    15

    Standaard Re: Revolut

    Laura, ik heb dat inderdaad gedaan. Niet zoveel zin om dat in Amerika te moeten doen als ik toch meer dan GBP 750,- (is dat in Euro Eur 1000,-) erop wil hebben.
    Volgens de website is het Mastercard en op de kaart zelf staat inderdaad het Mastercard logo, dus dan ga ik ervan uit dat dit klopt. Ze zijn ook gelieerd aan Barclays (grote bank in UK).

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Revolut

    Inderdaad mriekje dat dacht ik dus ook maar toen hij ging scannen en "ïn het systeem" ging zoeken kreeg ik toch een beetje bibbers. Fijn om te weten dat er een grote organisatie achter zit (al zijn dat vaak de grootste boeven) ;-). We gaan pas in oktober maar ik ben graag prepared haha.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •