Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 135

Onderwerp: Revolut

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Moet je wel mee uitkijken want mijn ervaring is dat in ieder geval Hertz de CC van Revolut niet accepteert.
    Althans niet als borg wel als betaling.
    Dank je, zeg mijn CC pas op na deze vakantie heb nu nog mijn auto (Alamo) gekoppeld aan deze visa card.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Ik heb een account aangemaakt. De geschatte bezorg datum van de kaart is precies op de dag dat we op vakantie gaan.
    Misschien heb ik geluk dat hij een dagje eerder komt en anders hebben we 'm vast voor de volgende vakantie.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Omdat tweede Pinksterdag alleen hier wordt gehouden kan je nu zien wat de koersen doen. Met twee appjes open kan je zien dat Revolut precies de middenkoers aanhoud.
    Probleem opgelost.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Ik heb een account aangemaakt. De geschatte bezorg datum van de kaart is precies op de dag dat we op vakantie gaan.
    Misschien heb ik geluk dat hij een dagje eerder komt en anders hebben we 'm vast voor de volgende vakantie.
    Ik hoop het voor je.
    Let wel even op dat jij je moet legitimeren als je een bepaald bedrag te boven gaat.

    Maar dat kan je dan doen d.m.v. een foto sturen van je gezicht en je paspoort.

    Mist ook die regels weer niet verandert zijn maar dat laat Revolut jou wel weten.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Legitimeren hoeft alleen als je er meer dat 750 GBP op zet. Ik begin eerst met wat minder denk ik.
    Hoe hebben jullie de beveiliging ingesteld? Ik heb nu location based security en geen ATM opnames ingeschakeld.
    Ik zie in de app dat de kaart verstuurd is. Als het uit Engeland verstuurd wordt lijkt het me sterk dat ik 'm dan over 6 werkdagen niet heb.
    Zag hierboven de discussie over de wisselkoers in het weekend. Kan ik de kaart dan beter niet gebruiken voor aankopen in 't weekend?

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Tja, 750 GBP is echt niet zoveel hoor.
    Ikzelf heb geen location based security aanstaan en zeker wel ATM opname's.
    Want die gebruik ik veel.
    Let wel niet meer dan 500 GBP per kalendermaand.

    En ik heb nooit gemerkt dat ik in het weekeinde een slechtere koers krijg.
    Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, is het gewoon indekken door Revolut voor als er iets drastisch gebeurd in het weekeinde.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 16-05-16 om 20:54.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    @Frans en @mblokland, hebben jullie wel eens in een restaurant met Revolut betaald? Las ergens dat dat niet ging omdat ze dan een pre autorisatie op je kaart doen.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Hannie, ja wij hebben wel eens betaald in een restaurant.
    Wat dan gebeurd is dat je kaart eerst wordt belast met het bedrag wat je besteed (je krijgt daar ook een berichtje van op je telefoon) en pas daarna het bedrag inclusief tip.
    Alleen mijn vrouw en ik gebruiken Revolut heel weinig omdat wij een Amerikaans account hebben en als we gebruik maken van dat account krijgen wij van ieder bedrag dat we betalen geld terug.
    Dat varieert van 3 % over uitgaven aan benzine tot 2 % over alle levensmiddelen tot 1 % over alle andere uitgave.
    Over zes maanden loopt dat aardig op.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Revolut

    Hannie, je moet er wel aan denken dat er altijd geld op je kaart moet staan.
    Dit in tegenstelling tot andere Credit kaarten.

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Revolut

    Hannie, niet vanuit eigen ervaring (ga de kaart over 8 weken gebruiken) maar heb diverse verslagen gelezen dat het probleemloos werkt in restaurants. Toen ze net gestart waren (revolut bestaat pas ruim een jaar) kwam het wel eens voor dat de kaart werd geweigerd, inmiddels werkt de kaart zowel bij online betalingen als ter plaatse bijna overal. Online moet je even opletten dat er geen naam op je kaart staat maar je wel een naam (jou naam) moet invullen.

    Een andere tip, stort geld vanaf een bankrekening op jou naam en stort het geld altijd in euro's.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •