Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 135

Onderwerp: Revolut

  1. Top | #51
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Ik heb de Revolut kaart nu een paar keer gebruikt in FL. Heb 'm gebruikt bij: Super Target, Walmart, en een paar restaurants.
    Gaat prima en je krijgt direct van Revolut bericht over je betaling en je resterende saldo.

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: Revolut

    Goed om te weten dat hij ook werkt bij de Walmart Hannie. We hebben vorig jaar zo staan hannesen om cash te pinnen uit een ATM bij de Walmart. Allerlei opties van cash a check tot aan betaal de overheid maar nergens "gewoon" geld opnemen. Zelf een medewerkster van de bakkerij kwam helpen maar het lukte echt niet. We hebben maar opgegeven en zijn bij het hotel gaan pinnen tegen een fee van $5. Hopelijk gaat dat dit jaar met de Revolut anders en kunnen we van dat geld lekker een drankje doen ;-)

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Revolut

    Wie weet of het mogelijk is om de kaart voor een 17 jarige aan te schaffen? De vriendin van mijn zoon gaat met ons mee naar Amerika, de Revolute kaart lijkt voor haar en trouwens ook voor ons een hele mooie uitkomst.

  4. Top | #54
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    In order to open a Revolut account you need to be a minimum of 18 years old.

    @Laura, Ik heb betaald aan de kassa van de Walmart en geen geld uit de ATM gehaald, en ook c
    ashback, niet geprobeerd.

  5. Top | #55
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Revolut

    ATM blijft wat lastig.
    Veel banken of winkels willen ook een graantje meepikken.
    Bank Of Amerika rekent b.v. drie dollar als je iets uit de ATM haalt.
    Maar als je gaat zoeken vind je wel b.v. benzine stations die een gratis ATM hebben.

  6. Top | #56
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Revolut

    Bij de Wawa en Racetrack kan je geld pinnen zonder een fee te betalen. In het verleden kon dat ook bij Regions bank.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #57
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Revolut

    Wij waren gisteren bij Racetrac en moesten een fee betalen bij de ATM van $2. Het is dus niet bij allemaal gratis.
    Ik denk dat het er mee te maken heeft of de ATM buiten of binnen het tankstation is.
    Ik heb binnen wel eens gratis de ATM kunnen gebruiken en gisteren was het een buiten ATM.

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Revolut

    Hartelijk dank!

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Revolut

    Vorig jaar zomer was het binnen gratis bij zowel de Wawa als de Racetrac.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Revolut

    Als je bij benzine stations gratis van de ATM gebruik kan maken wordt het over het algemeen buiten duidelijk aangegeven.
    Zelf maak ik nogal gebruik van Murpy's (max per keer $200) en Thonthons (max per keer $500) maar je kan je Revolut kaart er natuurlijk een paar maal instoppen.
    Tot op heden heeft Revolut geen max aan wat je kan opnemen maar let wel op dat bij meer dan 500 euro (of GBP daar wil ik van af zijn) er kosten betaald moeten worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •