Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vliegen met Eurowings

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Vliegen met Eurowings

    In Nederland is er nog weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar Lufthansa is vanaf de luchthaven van Keulen/Bonn (CGN) haar eigen 'Martinair' begonnen. Momenteel bestaat de vloot uit 3 A330-200's uitgerust met 310 stoelen verdeeld over 3 klassen en in 2017 moeten dat er 7 zijn.
    Vanaf september 2016 gaat Eurowings 3 maal per week (di, do, zo) nonstop naar Miami vliegen en de tarieven zijn bijzonder concurrerend. Momenteel vanaf 370 euro retour.
    Meer info op de site van Eurowings: https://www.eurowings.com/nl/boeken/...IA/2016-9.html
    Seating plan en de verschillende klassen aan boord van de A330: https://www.eurowings.com/nl/4u/ondernemingen/techniek-en-vloot.htm https://www.eurowings.com/nl/informe...servering.html

    Saillant detail: de vliegdagen zijn exact hetzelfde als die van de gisteren aangekondigde KLM vluchten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-05-16 om 17:51. Reden: lege regels

  2. Top | #2

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Wel je portemonnee mee aan boord!



  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Protest tegen het weghalen van lege regels! Mijn openingspost is nu ineens veel minder leesbaar en oogt nu erg rommelig. Jammer. Voel me een beetje als een klein kind in de hoek gezet.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Ik heb bij Eurowings geboekt! Keulen is voor mij, van deur tot deur, 50 minuten rijden. Eind december retour voor 600€ (inclusief upgrade met extra beenruimte).
    Je kan voor 10€ een entertainment systeem bijboeken, maar ik heb een ipad en een boek, dus dat zal niet nodig zijn. Op de terugvlucht (om 19:20 U) bevind ik me toch in comateuze toestand.

  5. Top | #5
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met Eurowings

    Zelfde verhaal als bij Arke/ TUI bij de goedkoopste klasse. Je moet voor bijna alles bijbetalen.
    Verschil tussen charter en lijnvlucht denk ik dan.
    Geef je hier niets om geen probleem natuurlijk.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •