Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 32 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #31

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Zijn idd geen XL seats, zie mijn bericht.
    Toevallig gisteren nog gebeld met Airberlin en de plaatsen over laten zetten naar rij 15 D en E, dus XL seats. Moesten uiteraard het verschil bijbetalen.
    Airberlin is een goede maatschappij maar als je ziet wat er aan kosten bijkomt om alleen al de stoelen vast te leggen...tussen de 30 en de 80 euro pp enkele reis ( afhankelijk normale zitplaats, meer beenruimte of XL seat ) maar pfffff .....erg duur. Sommige maatschappijen waaronder Delta is de stoelreservering gratis.
    Maar goed, wij wilde de eerste keer met onze dochter perse rechtstreeks vliegen op deze datums en hier gekozen voor Airberlin
    haha. Post aangepast vwb de XL Seats?

    Was het niet goedkoper geweest om de kleine een eigen stoel te geven en dan 3 economystoelen te nemen?

    Ach. Air Berlin heeft het geld hard nodig.
    http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuw...rlin-over-2015

    dit is al jaren zo (veel erger dan AFKLm) Tis dat de Emiraten er nog tussen zitten anders hadden ze al weg geweest.



  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Toch vind ik dat wel zorgelijke berichten. Het is heel jammer dat je niet een losse vliegticketverzekering af kunt sluiten zonder tussenkomst van een broker.

  3. Top | #33
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    haha. Post aangepast vwb de XL Seats?

    Was het niet goedkoper geweest om de kleine een eigen stoel te geven en dan 3 economystoelen te nemen?

    Ach. Air Berlin heeft het geld hard nodig.
    http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuw...rlin-over-2015

    dit is al jaren zo (veel erger dan AFKLm) Tis dat de Emiraten er nog tussen zitten anders hadden ze al weg geweest.
    Lezen aub...............stoelen omgeboekt van rij 36 naar rij 15, niet post aangepast.
    Was niet goedkoper geweest.
    3 stoelen hebben we over gedacht maar dan zit je op 2069 euro voor 3 tickets incl zitplaats reservering. Nu zijn we 1750 euro kwijt incl XL seatsbij het schot wat de ruimste plaatsen moeten zijn.
    Ik ga er ook even vanuit de de vlucht niet vol zit op 17 Maart, althans hoop ik Misschien komt er wel iemand langs ons zitten en die denkt ohh nee een baby haahaha Waarschijnlijk niet omdat dat plaatsen zijn voor een "babybedje"
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #34

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    kennelijk lees jezelf ook niet helemaal goed maar maakt verder niet uit.

    Overigens kan je op die dag voor 490pp met Air Berlin. Maal 3 is dat slechts 1470 euro.



  5. Top | #35
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    kennelijk lees jezelf ook niet helemaal goed maar maakt verder niet uit.

    Overigens kan je op die dag voor 490pp met Air Berlin. Maal 3 is dat slechts 1470 euro.
    Zou niet weten wat ik niet goed lees, maar zoals je zegt maakt niet uit verder.

    Niet op de site van Air berlin toch? Daar staat ie van 17 t/m 31 Maart op 648 euro nu zonder zitplaats reservering. Misschien via tix of een andere site???
    Via Momondo had ik de vlucht ook goedkoper gezien, maar ik boek altijd het liefste via de airline zelf.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Er was een sale naar Miami tot iig gisteravond Ik had ook tickets rechtstreeks bij Airberlin voor € 483,- in maart volgend jaar maar ik heb ze weer geannuleerd.

  7. Top | #37

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Wel degelijk op de site van AirBerlin.. Op de dag dat jij een en ander postte hier.



  8. Top | #38
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Oke, nu in ieder geval niet meer zag ik. Dat is jammer voor mij
    Ik wilde vezekerd zijn van een rechtstreekse vlucht met goede plaatsen. Vandaar dat ik ze ook nog omgezet heb naar XL plaatsen. De prijs boeit me in dit geval minder, al is goedkoper altijd beter natuurlijk.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #39
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    En nu maar weer over tot de orde van de dag. Voor verdere discussies over Air Berlin is er een apart topic.

    Note Moderator
    . Boekingen graag als volgt posten:

    Geboekt bij: .
    d.d: .
    Periode: .
    Route: .
    Maatschappij: .
    Aantal Personen: .
    Totaalprijs: .

    Opmerkingen: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Airberlin
    d.d: 21-05-2016
    Periode: maart 2017
    Route: Düsseldorf - Fort Myers
    Maatschappij: Airberlin
    Aantal Personen: 2
    Totaalprijs: 997,-

    Opmerkingen: na weken speuren en zoeken, opties uitgewerkt te hebben, zag ik opeens van vanochtend dankzij Chaser dat de ticketprijzen naar Fort Myers van 665,- gedaald waren naar 494,-. Rechtstreeks op de site kreeg ik ze eerst niet op de iPad dus had al bijna via vliegtarieven geboekt, maar cookies verwijderen was de oplossing! Gelijk de XL-stoelen vastgelegd en nu dus voor iets meer dan 1300,- 2 tickets met XL-stoelen. Blij !!
    Mooie vliegtijden ook, waardoor we 's middags al bij het zwembad van de villa kunnen liggen.
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 21-05-16 om 10:16.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •