Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 32 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #21
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Je hebt gelijk. Was even met de oude Air Berlin indeling in de war.
    Overigens is niet duidelijk of prijs voor 3 personen of dat de kleine meid van 1,5 jaar op schoot meegaat.

    (zelfde reis is nu, zonder XL te boeken voor 490 pp)
    Standaard seats met extra beenruimte zijn het, rij 36 in het vliegtuig. Onze dochter gaat op de schoot mee.
    Het idee erachter is dat we wat meer ruimte voor ons hebben voor onze dochter.
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 01-05-16 om 08:31.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #22

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ruim 800 euro pp dus. Overigens is rij 36 "economy met extra beenruimte"
    Is dat wel een XL seat dan? Dacht dat in de nieuwe cabine indeling van AB de XL seats voorin zaten, direct achter de businessclass. Maar dat weet ik niet zeker.



  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Deze twijfelkont heeft net een boeking gedaan bij AirBerlin met 72 uurs prijsgarantie. Heb ik nog 72 uur extra omdat vandaag de actie afloopt.
    De prijs in totaal voor DUS - MIA: € 1292,- voor 2 tickets incl. XL seats.
    En nu nog even twijfelen of TUI daar niet onder gaat komen

    Rij 36 zijn idd gewone stoelen, alleen de 2 aisle stoelen op die rij zijn XL.

  4. Top | #24

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Welke datum?



  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Vertrek 7 maart 2017 - retour 21 maart 2017. KLM vliegt dan dus ook

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2016
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Hallo Fitzroy, geen idee als je het zo bijboekt. Wij hebben een e-plus abonnement. Kost ongeveer € 800,00 voor 2 personen. Dan kan het bij 2 keer naar Florida al uit, € 200,00 pp voor een retour. De binnenlandse vlucht is hier ook bij inbegrepen.
    Kun je mij iets meer vertellen over het e-plus abonnement?

  7. Top | #27
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Hallo oma van vier, wij hebben zo'n abonnement voor 2 personen. Wij boeken tickets waar we ze voor de voor ons beste prijs en mooiste routes kunnen vinden, bijvoorbeeld Tix.nl of vliegtarieven.nl. Daar krijgen we een United confirmation nummer. Wij hebben ook een Mileage Plus account bij United. Maar volgens mij kan het ook zonder account. Met het confirmation nummer kunnen we dan onze stoelen vastleggen. En omdat we het e plus abonnement hebben leggen we die ook direct vast. Vanuit Europa moet je eerst global aanklikken en dan voor hoeveel mensen je het wil. Wij zijn $ 899.00 kwijt voor 2 personen. Als je voor meer personen wil komt er nog $ 200.00 bij. Dan kun je voor de boeker en 8 mensen e plus vastleggen voor $ 1099.00.
    Zie ook onderstaande link:

    https://www.united.com/web/en-US/app.../offerSep.aspx

  8. Top | #28
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Ruim 800 euro pp dus. Overigens is rij 36 "economy met extra beenruimte"
    Is dat wel een XL seat dan? Dacht dat in de nieuwe cabine indeling van AB de XL seats voorin zaten, direct achter de businessclass. Maar dat weet ik niet zeker.
    Zijn idd geen XL seats, zie mijn bericht.
    Toevallig gisteren nog gebeld met Airberlin en de plaatsen over laten zetten naar rij 15 D en E, dus XL seats. Moesten uiteraard het verschil bijbetalen.
    Airberlin is een goede maatschappij maar als je ziet wat er aan kosten bijkomt om alleen al de stoelen vast te leggen...tussen de 30 en de 80 euro pp enkele reis ( afhankelijk normale zitplaats, meer beenruimte of XL seat ) maar pfffff .....erg duur. Sommige maatschappijen waaronder Delta is de stoelreservering gratis.
    Maar goed, wij wilde de eerste keer met onze dochter perse rechtstreeks vliegen op deze datums en hier gekozen voor Airberlin
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Bij Delta betaal je ook gewoon voor extra beenruimte en net zoveel als bij AirBerlin, dus dat valt wel mee. Verleden jaar nog Delta gevlogen en € 90,- per seat betaald per enkele reis.

  10. Top | #30
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Bij Delta betaal je ook gewoon voor extra beenruimte en net zoveel als bij AirBerlin, dus dat valt wel mee. Verleden jaar nog Delta gevlogen en € 90,- per seat betaald per enkele reis.
    Dat is ook een keuze, erger vind ik dat je voor een standaardseat rereserveren 29 pp enkel reis moet betalen bij Airberlin.
    Dat is bij Delta gratis.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •