Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 32 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #231
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Helaas is een oordeel klaar hebben op voorhand en zich "popiejopi" voordoen hier vrij normaal bij bepaalde personen.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  2. Top | #232
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Blij!

    Geboekt bij: eDreams
    d.d: 18-01-2017
    Periode: 26-06-2017
    Route: Düsseldorf - Atlanta /Atlanta- Düsseldorf en retour
    Maatschappij: KLM, uitgevoerd door Delta
    Aantal Personen: 2
    Totaalprijs: 334 p.p

    Opmerkingen: Volgens mij mooie prijs!

    Laatst gewijzigd door Esther43; 18-01-17 om 22:19.

  3. Top | #233
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Zeker mooie prijs. De laatste tijd zijn er veel mooie aanbiedingen vanaf Düsseldorf.
    Hoe kom je aan eDreams? Heb er nog nooit van gehoord.

  4. Top | #234

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen met e-dreams. Kreeg je meteen etickets en bevestiging ? Goede ervaringen ?

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Kwam op de site van edreams via Skyscanner. Kreeg meteen bevestiging.Ik heb nog geen tickets ontvangen maar kan op zowel de site van klm als van delta met mijn conformationnummer onze tickets zien. Dit kon ik vrijwel direct na het boeken Heb ook de zitplaatsen meteen kunnen vastleggen. Dus volgens mij zit het wel goed. Ik had tijdens het boeken ook nog even de site opgezocht. Is gevestigd in Barcelona. Kon behalve een artikel uit 2014 waarin gewaarschuwd werd voor extra kosten tijdens het boekproces, niks negatiefs vinden. Boeken ging gemakkelijk, geen bijkomende kosten, ook niet voor betalen met creditcard.

  6. Top | #236
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Edreamers (gevonden via Skyscanner)
    d.d. 22.01.2017
    Periode: 27.05.2017 t/m 13.06.2017
    Route: Düsseldorf - Miami (via Atlanta)
    Maatschappij: KLM/Delta
    Aantal personen: 2 volwassenen
    Totaalprijs: € 696,79
    Laatst gewijzigd door moniquekruiningen; 25-01-17 om 20:44.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #237
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Kwam op de site van edreams via Skyscanner. Kreeg meteen bevestiging.Ik heb nog geen tickets ontvangen maar kan op zowel de site van klm als van delta met mijn conformationnummer onze tickets zien. Dit kon ik vrijwel direct na het boeken Heb ook de zitplaatsen meteen kunnen vastleggen. Dus volgens mij zit het wel goed. Ik had tijdens het boeken ook nog even de site opgezocht. Is gevestigd in Barcelona. Kon behalve een artikel uit 2014 waarin gewaarschuwd werd voor extra kosten tijdens het boekproces, niks negatiefs vinden. Boeken ging gemakkelijk, geen bijkomende kosten, ook niet voor betalen met creditcard.
    nog even een aanvulling:
    omdat ik in het weekend behoorlijk veel bagger van deze site online had gevonden, geprobeerd hun te bellen. TelefoonNr. Wat op boeking stond is niet in gebruik. Dus jullie begrijpen, ik kreeg het wat benauwd omdat ik nog geen eticket had. Vervolgens hun een mail gestuurd. Wel meteen een reply: ze zullen zo snel mogelijk mijn vraag beantwoorden. Omdat ik vandaag maandag,in de loop van de dag, nog niets had gehoord heb ik de klm gebeld. De boeking schijnt in orde te zijn, ze hebben mij nu zelf de etickets gestuurd. Alles lijkt nu oké, hopelijk niets aan de hand. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn laat ik dat uiteraard weten. Zou ik nog een keer via hun boeken, ik denk het niet. Zeker gezien het gegeven telefoonnr. niet bestaat.

  8. Top | #238

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    @ Monique : verliep de boeking en betaling ok bij edreams ?

  9. Top | #239

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Bedankt voor je aanvulling Esther. Wat een super service van KLM ! Maar nu je je etickets hebt lijkt alles ok toch ? Ik hoor het graag als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

  10. Top | #240
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Les geleerd... geboekt, betaald, bevestiging gekregen.. binnen 24 uur krijgt u uw tickets. Wel een mail maandag ochtend: u moet snel reageren.. gebeld, nummer wordt beantwoord door een computer die verteld dat het gesprek €1 kost en daarna is de lijn DOOD. Mail beantwoord, no reply adres. Via de site gereageerd op de vraag.. een bevestiging van mijn bericht maar verder niks.. via mail gereageerd, een bevestiging maar verder niks. Via messenger gereageerd, bevestiging, maar verder nikssss
    inmiddels 6 mails verder.. een nummer in India gebeld.. we are very sorry but your tickets have been cancellen, payments is refused. VISA: betaald.. EDreams it takes 48 to 72 hours before you get the money, very solly!
    Visa: dat klopt, als ze niet leveren, dan kunt u dit betwisten en krijgt u na 7+52 dagen uw geld terug...
    dus wat doe ik? Elders boeken? Maar wat als ik mijn geld niet terug krijg en toch de tickets krijg? Ik heb ook geen email bevestiging gekregen dat eea gecanceld is... ik ben ze nu aan t spammen.. met keer op keer weer de zelfde mail te sturen, met heel veel attachments... ik durf er nooit meer te boeken!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •