Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 32 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 319

Onderwerp: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

  1. Top | #221
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Dat zal wel los lopen, dit komt veel vaker voor en de andere trips annuleren we. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand hier problemen mee heeft gehad.

    En onze bagage gaat echt niet met het vliegtuig mee als wij er niet inzitten, moeten we hooguit iets langer wachten op Schiphol op onze bagage
    Dan moet je even op het AA forum lezen. Daar lukte het iemand dus inderdaad niet. Zijn koffers werden gewoon doorgelabeld.

    En laat jij dan heel asociaal een heel vliegtuig wachten omdat jullie niet mee gaan of meld je je nog netjes af?m
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 14-01-17 om 07:54.

  2. Top | #222
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Voordat je me voor asociaal uitmaakt moet je even goed lezen wat ik schrijf. Belangrijk is dat je niet vooraf incheckt voor al je vluchten maar pas op de luchthaven incheckt voor alleen de eerste vlucht.
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 14-01-17 om 09:37.

  3. Top | #223

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten

    En onze bagage gaat echt niet met het vliegtuig mee als wij er niet inzitten, moeten we hooguit iets langer wachten op Schiphol op onze bagage
    En alle andere passagiers die al in het vliegtuig zitten naar DUS moeten dus ook wachten omdat jouw koffers er dan weer uit moeten. Persoonlijk vind ik dit een minder sociale instelling.

    Zijn ze zo bereidwillig om koffers maar tot Amsterdam te labelen? Heb daar geen ervaring mee namelijk. Weld at het in de VS makkelijker gaat omdat je bij je POE je koffer toch al moet pakken...

    Edit: zie net dat Frans er hetzelfde over dacht over het laten wachten. . En ja ik lees wat je schrijft....
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 14-01-17 om 09:45.

  4. Top | #224
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Te mooi om vanmorgen te laten lopen:

    Datum: 13-1-2017
    Periode: 23-12-2017 t/m 6-1-2018
    Route: Dusseldorf - Amsterdam - Miami terug Miami - Amsterdam (de rest slaan we over)
    Maatschappij: KLM
    Prijs per persoon: Euro 322,-
    Vliegduur: heen 14.10 - retour tot Amsterdam 8.50 uur

    note: Auto parkeren we op schiphol en gaan met een vroege trein naar Dusseldorf voor ca. 15 euro pp. Terug laten we de bagage labellen tot Amsterdam en melden ons af voor de vlucht naar Dusseldorf.
    Waar heb je deze vlucht geboekt? Wij willen nl ook in de kerstvakantie!

  5. Top | #225
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Geboekt via momondo.de

    En nogmaals, we annuleren (indien mogelijk) bij incheck de vlucht naar DUS zodat er niet op ons gewacht hoeft te worden. En mocht er niet tot Amsterdam gelabeld worden dan vliegen we door tot DUS en nemen we daar de trein weer terug naar Schiphol. Zelfs dan zijn we nog steeds goedkoper uit.

  6. Top | #226
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Geboekt via momondo.de

    En nogmaals, we annuleren (indien mogelijk) bij incheck de vlucht naar DUS zodat er niet op ons gewacht hoeft te worden. En mocht er niet tot Amsterdam gelabeld worden dan vliegen we door tot DUS en nemen we daar de trein weer terug naar Schiphol. Zelfs dan zijn we nog steeds goedkoper uit.
    Mooie prijs!! En niks van aantrekken wat de rest schrijft, laat ze zeuren zou ik zeggen. Niet jouw probleem.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #227
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Yes, geboekt!

    Bedankt voor de tip Anthon!

    We zijn uiteindelijk bij Schipholtickets.com uitgekomen.

    Datum: 14-1-2017
    Periode: 23-12-2017 t/m 6-1-2018
    Route: Dusseldorf - Amsterdam - Miami terug Miami - Dusseldorf
    Maatschappij: KLM
    Prijs per persoon: Euro 346,-

    Het duurt nog wel even maar we hebben iets om naar uit te kijken!

  8. Top | #228
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Mooie prijs!! En niks van aantrekken wat de rest schrijft, laat ze zeuren zou ik zeggen. Niet jouw probleem.
    Totdat jijzelf degene bent die moet wachten totdat de bagage eruit gehaald moet worden voor passagiers die niet op komen dagen. Dan ook niet zeuren.
    Ik probeer iemand alleen maar na te laten denken over de consequenties van zo'n besluit. Als jij dat zeuren noemt zegt dat meer over jouw instelling.

  9. Top | #229
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Totdat jijzelf degene bent die moet wachten totdat de bagage eruit gehaald moet worden voor passagiers die niet op komen dagen. Dan ook niet zeuren.
    Ik probeer iemand alleen maar na te laten denken over de consequenties van zo'n besluit. Als jij dat zeuren noemt zegt dat meer over jouw instelling.
    Anthon14 schreef toch duidelijk dat hij zich voor de vlucht naar Dusseldorf af zou melden?
    Mij instelling is niets mis mee hoor. Als je zo 100 of meer euro's kunt besparen, en je meld je af...goed toch.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  10. Top | #230
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

    En dan toch even contact gelegd met de webcare afdeling van KLM en dan krijg je de volgende reactie:

    "Bij het inchecken voor uw retour vlucht moet u dan duidelijk aangeven dat u niet verder vliegt dan Amsterdam en er op letten dat uw bagage ook gelabeld wordt tot aan Amsterdam, dan is het verder geen probleem. Als u vergeet dat uw bagage gelabeld moet worden tot Amsterdam en deze wel tot de oorspronkelijke eindbestemming gelabeld wordt dan moet u een fee betalen om uw bagage uit het systeem te laten halen. Dit omdat het extra werk is om uw bagage op te zoeken en uit het bagage systeem te halen."

    Jammer dat mensen hier al meteen een oordeel klaar hebben terwijl dit gewoon mogelijk is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •